miehellä pakkomielle minuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "iina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"iina"

Vieras
yhden kerran kävimme treffeillä ja sanoin etten halua jatkaa, koska olemme niin erilaisia. mies ei tätä sulattanut vaan sanoi että kadun päätöstä. näemme töissä päivittäin ja huomaan kuinka mutasukkainen hän on jos joku muu mies on työparini. hän on myöntänyt rakastuneensa minuun. minua ahdistaa ja viimeinen niitti oli se kun hänestä tuli esimieheni. mies soittelee ja tekstailee lähes päivittäin. annanko uuden mahdollisuuden?

Et missään nimessä! Siitä hän saa lisää polttoainetta omalle käytökselleen ja loppujen lopuksi joudut vaihtamaan työpaikkaa. Nyt kun säilytät suhteesi häneen asiallisina ja viileinä niin hän tokenee ajan kanssa taas "normaaliksi".

No en mä kyllä viitsis. Jos ei heti kolahda ei kolahda myöhemminkään, mutta jos antaa sen siinä hyöriä ja passata niin siihen voi vahingossa tottua. Ihan selvät rajat vaan, että kiitos mutta ei kiitos.

Juu ei, ei työkavereita. Sinuna olisin varovainen tuon tyypin kanssa. Nyt kun hän on esimiehesi, hän voi tehdä olosi tosi tukalaksi jos et vastaa hänen tunteisiinsa. Ja jos vastaat, saat hänestä sellaisen riesan, ette välttämättä pääse eroon ollenkaan. Älä jää tyypin kanssa kahdestaan, muuten on vain sun sanasi hänen sanaansa vastaan.

mikä siinä miehessä sitten on vialla? toi käytös nyt vaan johtuu rakastumisesta ja siitä että sä torjut hänet. mutta antaisin sen neuvon että älä ala kuitenkaan leikkimään toisen tunteilla..

[QUOTE="Liljan kukka";28331373]mikä siinä miehessä sitten on vialla? toi käytös nyt vaan johtuu rakastumisesta ja siitä että sä torjut hänet. mutta antaisin sen neuvon että älä ala kuitenkaan leikkimään toisen tunteilla..[/QUOTE]

Jos tämä sisältää sen idean, että pitäishän sitä nyt suostua seurustelemaan pomonsa kanssa, jos miehessä EI VARSINAISESTI OLE MIKÄÄN VIALLA... niin pelottava ajatus.

Minusta ei pidä ryhtyä seurustelemaan kenenkään kanssa vain siksi että se toinen haluaa, vaikka hänessä ei olisikaan mitään vialla. Olen niin naiivi, että uskon molemminpuoliseen rakastumiseen tai edes ihastumiseen seurustelun pohjana...

[QUOTE="Liljan kukka";28331373]mikä siinä miehessä sitten on vialla? toi käytös nyt vaan johtuu rakastumisesta ja siitä että sä torjut hänet. mutta antaisin sen neuvon että älä ala kuitenkaan leikkimään toisen tunteilla..[/QUOTE]

hän on liian omistava. olen sanonut hänelle tästä mutta itse väittää sitä suojelunhaluksi. uskoako vai ei.