Miehellä on toinen nainen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mua ahdistaa, itkettää, tuntuu aivan mielettömän pahalta. Mun mielestä meillä oli kaikki hyvin ja sit tuleekin tämmöinen pommi... Meillä on 2 pientä lasta. Miten tästä voi jatkaa eteenpäin?

Ei kai auta mikään...Voitte joko puhua asian ja jatkaa eteenpäin tai erota..Anna itsellesi lupa olla surullinen. Itse en voisi enää luottaa pettämisen jälkeen. Päivä kerrallaan, voimia :)

Mitäs mies?Miten suhtautuu tilanteeseen? Kumman valitsee? Kertoiko itse vai jäikö kiinni ?
Oletteko puhuneet asian läpi, siis kunnolla?
Mulle olisi noi yllä olevat asiat ja niiden selvittämiset tärkeitä ja tulevaisuus olisi niistä kiinni.

Siskoni miehelle oli myös rakastaja. Ensin mies halusi erota, mutta vaimo oli sitkeä ja halusi yrittää kaikesta huolimatta. Lopulta ukkokin tuli järkiinsä ja ovat saaneet avioliiton takaisin raiteilleen. Sitä ennen tosin vaimokin hankki itselleen rakastajan. Tuosta episodista on kulunut vajaa 10 vuotta. Halusin vain kertoa sen, että kyllä liitolla on vielä mahdollisuus pelastua, jos sitä tosissaan haluaa, eikä heti heitä hanskoja kehään.

Mies ei tiedä mitä haluaa. Mä rupesin epäilee miestä, kun se käyttäytyi oudosti ja sitten mies avautui...
Ei olla kunnolla puhuttu, kun mies ei JAKSA puhua asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies ei tiedä mitä haluaa. Mä rupesin epäilee miestä, kun se käyttäytyi oudosti ja sitten mies avautui...

Eli mies ei oikein tiedä mitä haluaa :(
Mä varmaan pyytäisin muuttamaan hetkeksi pois ja selvittämään itselleen mitä tosiaan haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Eli mies ei oikein tiedä mitä haluaa :(
Mä varmaan pyytäisin muuttamaan hetkeksi pois ja selvittämään itselleen mitä tosiaan haluaa.

Eli mies saisi kaikessa rauhassa hurvitella rakastajattarensa kanssa. Minä suosittelen pariterapiaan menemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Siskoni miehelle oli myös rakastaja. Ensin mies halusi erota, mutta vaimo oli sitkeä ja halusi yrittää kaikesta huolimatta. Lopulta ukkokin tuli järkiinsä ja ovat saaneet avioliiton takaisin raiteilleen. Sitä ennen tosin vaimokin hankki itselleen rakastajan. Tuosta episodista on kulunut vajaa 10 vuotta.

Onko vaimolla edelleen sama rakastaja?

Siskoni miehelle oli myös rakastaja. Ensin mies halusi erota, mutta vaimo oli sitkeä ja halusi yrittää kaikesta huolimatta. Lopulta ukkokin tuli järkiinsä ja ovat saaneet avioliiton takaisin raiteilleen. Sitä ennen tosin vaimokin hankki itselleen rakastajan. Tuosta episodista on kulunut vajaa 10 vuotta. Halusin vain kertoa sen, että kyllä liitolla on vielä mahdollisuus pelastua, jos sitä tosissaan haluaa, eikä heti heitä hanskoja kehään.

se toinen nainen ei huolinutkaan ja siksi mies sai päätettyä jäämisestään vanhaan suhteeseen.
ei tule olemaan viimeinen rinnakkaissuhde.. kokemuksesta voin sanoa..

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Siskoni miehelle oli myös rakastaja. Ensin mies halusi erota, mutta vaimo oli sitkeä ja halusi yrittää kaikesta huolimatta. Lopulta ukkokin tuli järkiinsä ja ovat saaneet avioliiton takaisin raiteilleen. Sitä ennen tosin vaimokin hankki itselleen rakastajan. Tuosta episodista on kulunut vajaa 10 vuotta.

Onko vaimolla edelleen sama rakastaja?

*REPS* :D :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja noin se meni meilläkin:

se toinen nainen ei huolinutkaan ja siksi mies sai päätettyä jäämisestään vanhaan suhteeseen.
ei tule olemaan viimeinen rinnakkaissuhde.. kokemuksesta voin sanoa..

Vanhemmat ovat nykyään niin tiiviisti mukana teini-ikäisten lastensa harrastuksissa, etteivät edes ehtisi tässä elämäntilanteessa pitää ulkopuolisia virityksiä. Tällä hetkellä ainakin perheellä menee hienosti.