Miehellä on talviloma viikon päästä, pitäiskö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
mun lähtee pariks päiväks äidin luokse?
Siis, mutsi asuu tossa melkein naapurissa... Meillä on ukon kanssa ollu hiukan hankalaa, ja mä kaipaisin lepoa. Oonko kauheen huono vaimo jos haluun mennä pariks päiväks pois? Siis toki mun tarvii silti kurssilla käydä jne, mut tuntuu et vois tehdä molemmille hyvää hetki erossa. Meneeköhän sen loma ihan pilalle, jos sen tars pari päivää pitää taloutta pystyssä?

ottaisin kyllä nokkiini jos lama alkais ja mies menisi tientoiselle puolelle äidilleen. Aika selvä viesti ois minulle. Mutta teidäntilanteesta en tiedä, eiköhän kannattaisi sen ukon kanssa jutella mitä se on mieltä??

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Etkös sä vasta valittanut että teillä on vähän yhteistä aikaa ja nyt olet lähdössä äitisi luokse?

Juu, valitin.
Mutta, mä muistaakseni mainitsin myös sen, ettei mulla ole omaa aikaa... Enkä mä ois poissa ku yhden tai kaksi yötä, mies on lomalla kuitenkin 9pv ja meillä on sovittu menokin siinä, yhdessä kahdestaan ilman lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
ottaisin kyllä nokkiini jos lama alkais ja mies menisi tientoiselle puolelle äidilleen. Aika selvä viesti ois minulle. Mutta teidäntilanteesta en tiedä, eiköhän kannattaisi sen ukon kanssa jutella mitä se on mieltä??

Taidat olla oikeessa. Kai se vaan on, kun oon niin väsy, niin en osaa ajatella ku itseäni :ashamed:

Yhteistyössä