Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:kurjaa.. voisko miehes lyhentää päivää..
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Istukaa alas ja puhukaa asiasta. Koittakaa järjestää niin, että sillä on aikaa teille myös niin, että sinä saat omaa aikaa. Meilläkin mies on hirveästi töissä, mutta just kun asiasta eilen puhuttiin - kun on työkuviot taas muuttumassa - niin todettiin molemmat, että niistä yhteisistä hetkistä sekä siitä, että myös minulla on omaa aikaa, pidetään kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:kurjaa.. voisko miehes lyhentää päivää..
No ei oikein voi. Hänen on pakko saada tulosta aikaan tai ei tuu palkkaa. Tykkäisi kuulemma olla meidän kans enemmän, mutta ei ole vaihtoehtoja.
En mä ajatellu, että se tämmöistä tulisi olemaan uudessa paikassa.
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Ap: Tekstisi on kuin minun näppäimistöltä..meillä isäntä on vaan yrittäjä ...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hassu:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:kurjaa.. voisko miehes lyhentää päivää..
No ei oikein voi. Hänen on pakko saada tulosta aikaan tai ei tuu palkkaa. Tykkäisi kuulemma olla meidän kans enemmän, mutta ei ole vaihtoehtoja.
En mä ajatellu, että se tämmöistä tulisi olemaan uudessa paikassa.
Eli palkkaa ei makseta 8 h päivän perusteella? Toivottavasti miehesi ei tee ilmaisia ylitöitä.