Miehellä alkoi loma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos kun sain purkaa tänne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos kun sain purkaa tänne

Vieras
1 päivä meni nätisti ja nyt kolmas päivä oli yhtä huutamista lapsille ja mäkättämistä minulle. Tämä on meille vanha ongelma mihin mies lupasi parannusta asiaan varsinkin kun menettää hermonsa niin nopeasti ja ihan turhasta. EIlen illalla tein iltapalaa lapsille ja minulta putosi 2 paahtoleipää työpöydälle, en niitä heti ehtiny takaisin laittaa kun vein nuorimman suoraan nukkumaan kun olin isommille saanu iltapalan tehtyä. Vähän myöhemmin mies tulee ja kysyy : onko meillä varaa heittää leipää roskiin?
Ihmettelin syytä tähän ja hän sanoi että ilmeisesti minä olen sitä mieltä että voimme heittää leipää roskiin. Nyt tajusin mitä hän tarkoitti ja sanoin että olisin tullut korjaamaan jälkeni, mikä ei hänelle sopinut.

Mua ottaa päähän nää kaikki negatiiviset kommentit. EIlen huusi lapsille kun ei pysty tajuamaan että 4v käyttäytyy ihan 4v tavoin eikä 30vuotiaan tavoin.
Meillä niin alkoi parantumaan meidän parisuhde ja seksikin alkoi minua taas kiinnostamaan. Mutta jos tää mäkätys ja huuto ei lopu vaan jatkuu niin taas mennään takas entiseen, minä pysyn omassa olossani yksin ja en noteeraa häntä ja sitten taas ihmetellään miksei vaimo halua kahdenkeskistä aikaa.
No en totta hitossa halua, mä haluan että minua kunnioitetaan eikä syyllistetä ja haukkuta

Alkuperäinen kirjoittaja apua:
onpa mies sulla,en kattelisi tuollaista!

sanot kovat sanat,ainakin minä riehuisin jos mua kohdeltais omassa kodissa tuolleen!!

huh!

meillä on kriisiä ollut, ja mies on tietoinen siitä miten käyttäytyy, on sanonut lopettavansa ja muutama viikko onkin mennyt hyvin. Eilen taas kaikki oli syytäni, laskut ja rahattomuus. 2 lastani jotka eivät ole hänen ovat huonotapaisia ja hänen 8v tytär edellisestä liitosta on itse täydellisyys. Mies kun ei voi laskeutua lapsen tasolle, tajuta että lapset ajattelevat eritavoin ja vertaa minun poikiani hänen tyttäreensä.

Minuun ei päde samat säännöt kuin häneen, hän voi hyvällä omalla tunnolla istua koneella ja minä hoidan kaikki lapset, mutta maanantaina sovittiin että minä teen yhden homman koneella ja hän hoitaa lapset nukkumaan niin johan alko vittuilu illalla

Yhteistyössä