K
kiitos kun sain purkaa tänne
Vieras
1 päivä meni nätisti ja nyt kolmas päivä oli yhtä huutamista lapsille ja mäkättämistä minulle. Tämä on meille vanha ongelma mihin mies lupasi parannusta asiaan varsinkin kun menettää hermonsa niin nopeasti ja ihan turhasta. EIlen illalla tein iltapalaa lapsille ja minulta putosi 2 paahtoleipää työpöydälle, en niitä heti ehtiny takaisin laittaa kun vein nuorimman suoraan nukkumaan kun olin isommille saanu iltapalan tehtyä. Vähän myöhemmin mies tulee ja kysyy : onko meillä varaa heittää leipää roskiin?
Ihmettelin syytä tähän ja hän sanoi että ilmeisesti minä olen sitä mieltä että voimme heittää leipää roskiin. Nyt tajusin mitä hän tarkoitti ja sanoin että olisin tullut korjaamaan jälkeni, mikä ei hänelle sopinut.
Mua ottaa päähän nää kaikki negatiiviset kommentit. EIlen huusi lapsille kun ei pysty tajuamaan että 4v käyttäytyy ihan 4v tavoin eikä 30vuotiaan tavoin.
Meillä niin alkoi parantumaan meidän parisuhde ja seksikin alkoi minua taas kiinnostamaan. Mutta jos tää mäkätys ja huuto ei lopu vaan jatkuu niin taas mennään takas entiseen, minä pysyn omassa olossani yksin ja en noteeraa häntä ja sitten taas ihmetellään miksei vaimo halua kahdenkeskistä aikaa.
No en totta hitossa halua, mä haluan että minua kunnioitetaan eikä syyllistetä ja haukkuta
Ihmettelin syytä tähän ja hän sanoi että ilmeisesti minä olen sitä mieltä että voimme heittää leipää roskiin. Nyt tajusin mitä hän tarkoitti ja sanoin että olisin tullut korjaamaan jälkeni, mikä ei hänelle sopinut.
Mua ottaa päähän nää kaikki negatiiviset kommentit. EIlen huusi lapsille kun ei pysty tajuamaan että 4v käyttäytyy ihan 4v tavoin eikä 30vuotiaan tavoin.
Meillä niin alkoi parantumaan meidän parisuhde ja seksikin alkoi minua taas kiinnostamaan. Mutta jos tää mäkätys ja huuto ei lopu vaan jatkuu niin taas mennään takas entiseen, minä pysyn omassa olossani yksin ja en noteeraa häntä ja sitten taas ihmetellään miksei vaimo halua kahdenkeskistä aikaa.
No en totta hitossa halua, mä haluan että minua kunnioitetaan eikä syyllistetä ja haukkuta