Mie voisin kertoa yhdestä kerrasta jolloin petin - miten hohdokasta se oli :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Ja miten en käsitä, että sellainen voisi vaikuttaa mihinkään, esim. avioliiton jatkumiseen/loppumiseen jne...

Oltiin sisareni kanssa Antalyassa (kauan kauan sitten)lomalla, hotellilta jotkut jäbät siis turkkilaiset houkuttelivat meitä mukaan discoon ja me lähdimme, ihan normaali ilta, tanssittiin ja juotiin jne.

Hotellilla juotiin lisää, sitten jossain en muista missä, mutta ei hotellihuoneessa tämä jäbä, joka kai oli kiihkeä omasta mielestään puhkaisi sormellaan sukkahousuihini "sen" mentävän reiän ja ennenkuin ehdin edes ajatella niin "se" oli jo ohi - siinä kaikki.

En ollut halunnut "sitä", mutta en kynsinhampain vastustanutkaan.

Todella ihmeellinen ja ikimuistoinen juttu vai kuinka???

Luulen, että useimmat yhden illan jutut/pettämiset ovat jotain tuon tasoisia eikä niistä jää kuin paha mieli .....

Ei mun yhden illan jutut ole kyllä tuollaisia olleet, vaan miehet ovat kyllä "lämmitelleet" eivätkä heti ole kiinni käyny. Enkä mä antaisi käydä hommiin ilman lämmittelyjä, jos mies niin tekisi niin se olis jo lähinnä raiskaus!

Ois kiva kuulla, Provo, että mitäs mieltä olet jos miehes tekisi tuollaisen tempun ja ajattelisi samalla tavalla...että ei tarvihe kertoa eikä vaikuta mihinkään?

Tai siis eihän mies voi ihan samalla tavalla tehä, mutta jos nyt ymmärsit pointin? =)

Minä kun en noihin turkkolaisiin miehiin koskisi pitkällä tikullakaan. kauhean lipeviä ja kieli suunnilleen korvassa jo ennen kuin ehdit laukut saada hotellihuoneeseen. Sai juosta karkuun ja ei siltikään meinannut uskoa. Voin kuvitella miten karmea kokemuksesi on ollut. raiskaukseltahan tuo vaikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Niin siis tietääkö miehesi tosta?Tai kerroitko silloiselle poikaystävällesi?

Mitä kertomista tuollaisessa on??
No mitä täälläkin siitä kerroit? Ellei siinä ole mitään kertomista?
Vieraan miehen "se" oli sisälläsi, eli olit yhdynnässä ja petit. Onhan siinä jo kylliksi kertomista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No mitä täälläkin siitä kerroit? Ellei siinä ole mitään kertomista?
Vieraan miehen "se" oli sisälläsi, eli olit yhdynnässä ja petit. Onhan siinä jo kylliksi kertomista.

Peesi! Mitä helvettiä sitten täällä tuollaisesta naurettavasta asiasta kertoo!!!

Ja miten en käsitä, että sellainen voisi vaikuttaa mihinkään, esim. avioliiton jatkumiseen/loppumiseen jne...

Oltiin sisareni kanssa Antalyassa (kauan kauan sitten)lomalla, hotellilta jotkut jäbät siis turkkilaiset houkuttelivat meitä mukaan discoon ja me lähdimme, ihan normaali ilta, tanssittiin ja juotiin jne.

Hotellilla juotiin lisää, sitten jossain en muista missä, mutta ei hotellihuoneessa tämä jäbä, joka kai oli kiihkeä omasta mielestään puhkaisi sormellaan sukkahousuihini "sen" mentävän reiän ja ennenkuin ehdin edes ajatella niin "se" oli jo ohi - siinä kaikki.

En ollut halunnut "sitä", mutta en kynsinhampain vastustanutkaan.

Todella ihmeellinen ja ikimuistoinen juttu vai kuinka???

Luulen, että useimmat yhden illan jutut/pettämiset ovat jotain tuon tasoisia eikä niistä jää kuin paha mieli .....

Oho, olipa novelli. Eikun oikeasti, miltä susta itsestäs tuntui se tilanne jälkeenpäin? Olitko iloinen, surullinen, kauhuissasi, kiitollinen? Jos et pitänyt asiasta ja olit vähänkin vastaan niin väkisinhän se sinut otti. Ihmettelen vaan kuinka tuo muisto saa sinut laittamaan otsikkoon hymynaaman.

No vaikka että vieraan miehen "se" oli sisälläsi tai voishan sitä kertoa koko jutun jos siinä ei kerta mitään ihmeellistä ole.Mutta mä ite en vois olla kertomatta enkä haluais että mun mies jättäis kertomatta jos jotain kerrottavaa olis :/

Mutta tälläset jutut on niin paljon kiinni siitä suhteesta missä ite on eli siis toisille toi on oikeesti iso juttu ja toisille taas ei.Mä pidän jo pelkkää suutelemista pettämisenä.

Minulla vieraisiin meno liittyi sen aikaisen suhteen emotionaaliseen tyhjyteen. Salasuhde oli kiihottava ja jännittävä. Mies näki minut aina kauniina, laitettuna ja säteilevänä ja toki koimme upeita hetkiä yhdessä.

On se silti raukkamainen tapa hoitaa ongelmat parisuhteessa. Onneksi tajusin myöhemmin erota miehestäni, jonka kanssa ei alkanut enää löytymään yhteistä säveltä millään.

Nyt en pettäisi mistään hinnasta tätä nykyistäni, oppirahat maksoin.

eli tämän perusteella provo, miehesi saa käyttää hänen "sitä" aivan vapaasti vieraiden naisten sisällä kun ei ole tunteita mukana? tai sallitaanko tämä vain jos hän on kaverinsa kanssa ulkomailla reissussa,humalassa ja hotellishuoneessa on turkkilainen nainen jonka sukkahousuihin voi tehdä reiän?

Minusta tuo kuulosti ihan kamalalle! En yhään ihmettele miksi miehet ei päästä vaimojaan ulkomaille "hurvittelemaan" jos tuollaista se rentoutuminen on.

Aivan kyllä käsittämätöntä hommaa jos antaa noin itselleen tehdä eikä pidä sitä minään.

Eikös teille ole opetettu että jos on kimpassa jonkun kanssa niin siihen ei kuulu kolmannet ihmiset.

Kännissä toilailujakaan en ymmärrä.Niitä ei pysty selittään mitenkään.Pitäähän ihmisellä olla moraali.

Kauhistuttavaa touhua monilla ihmisillä.

En ihmettele millaisia nuoria kasvaa jos ei äitikään ymmärrä mitään.

Yhteistyössä