Mie oon nyt kyllä huolissani itestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkimakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lohduttaako yhtään jos kerron syöttäneeni vauvan sängyllä ja nostaneeni rattaisiin. Sitten piitkän kävelylenkin viime metreillä tajusin että jätin lapsiparan sängylle nukkumaan ja on varmaan huutanut päänsä punaiseksi kun minä olen reippaillut..
Sitten huomasin että tuossahan se vauva edelleen nukkuu isoveljiensä vieressä tuplakärreissä joita lykin edessäni..

Eikä ollut edes ensimmäinen kerta kun "hukkaan" lapsen..

No onko sulla käynyt muita juttuja, joiden perusteella epäilisit jotain tommosta? Oletko hirveen väsynyt, voisko se johtua siitä?

Ja sit jos oikeesti olet huolissasi, niin tilaa muistitestiin aika terveyskeskuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No onko sulla käynyt muita juttuja, joiden perusteella epäilisit jotain tommosta? Oletko hirveen väsynyt, voisko se johtua siitä?

Ja sit jos oikeesti olet huolissasi, niin tilaa muistitestiin aika terveyskeskuksesta.

Oon mie kyllä väsynyt. Täällä Lapissahan ei taas oo yötä (pimeetä) ollenkaan ja lisääntyny valonmäärä saa mut aina sekaisin vaikka oon täällä ikäni asunut.

mulla tuli noita "muistikatkoksia" ja hukkaamisia jne. kun univelkaa oli kertyny puolen vuoden aikana liikaakin.. onneks laps on nyt alkanu nukkuu paremia yöunia ni noi muistihäiröt on hävinny

Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Lohduttaako yhtään jos kerron syöttäneeni vauvan sängyllä ja nostaneeni rattaisiin. Sitten piitkän kävelylenkin viime metreillä tajusin että jätin lapsiparan sängylle nukkumaan ja on varmaan huutanut päänsä punaiseksi kun minä olen reippaillut..
Sitten huomasin että tuossahan se vauva edelleen nukkuu isoveljiensä vieressä tuplakärreissä joita lykin edessäni..

Eikä ollut edes ensimmäinen kerta kun "hukkaan" lapsen..

:laugh: :laugh: ihana :hug:

Yhteistyössä