Kummalla on oikeus sanoa se "viimeinen sana"?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihme vänkäämistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihme vänkäämistä

Vieras
Olen eronnut lapseni isästä, lapsi nyt 8v.

Lapsi on isällään jokatoisen viikonlopun ja sillointällöin arki-iltoja. Joskus loma-aikoina pidempään.

Nyt on tulossa pääsiäinen ja sekä mulla, että lapsen isällä on vapaata to-ma.
Meillä on sovittu meno tohon ihan lähelle perjantaiaamuksi.

Lapsen isä ILMOITTI mulle, että lapsi menee heille jo torstai-iltana ja TOTESI vaan mulle, että lapsi ei sit tuu meidän mukaan pe-aamun menoon.

Olin, että tasan tulee ja lapsi itse sanoi et haluaa tulla. Ja ex vaan kylmän viileesti väittää et lapsi menee hänen luokseen jo torstaina??!!

Siis kai mulla nyt jotain valtaa on vaikka olis kuinka yhteishuoltajuus?! :O

ja siis haluan tähdentää et ollaan ihan sujuvasti saatu asiat sovittua aina, mut tää on nyt joku ihme juttu :O

ja lapsi siis menis isälleen sit perjantaina iltapäivästä ja vois olla siihen maanantai-iltaan.... että koko "lomaa" en ole eväämässä...!

Mun mielestä, isän pitäs kyllä joustaa sen verran et jos lapsi itsekin sanoo, että tahtoo perjantaina lähteä mukaasi, niin päästäisi lähtemään.. Koittaisin itse vastaavassa tilanteessa jutella lapsen isän kanssa, että lapsi voisi tulla perjantaina isän luokse ja olla sitten koko pääsiäisloman muuten...Inhottavia tommoset kyllä.

[QUOTE="joo";26006341]Mun mielestäni viimeinen sana on lapsella, sen jälkeen kun on saanut puolueettomasti esitettynä tiedot molemmista vaihtoehdoista.[/QUOTE]

no niin luulis, varsinkin kun lapsi jo tuon ikänen...
no, lapsi ei lähde torstaina vielä isälleen ja toivon et isänsä kykenee aikuisena ihmisenä sen ymmärtämään riitelemättä tai urputtamatta lapselle!!

ja tää meno ei ole mikään kauppareissu tms vaan sellainen sukutapaaminen missä kaikki serkut ja kummit yms mitä ei usein nähdä ja lapsi into piukalla odottaa sitä päivää.....

Yhteistyössä