Mie olen raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja 10min:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja 10min:
Eihän tuo nyt kovin luotettava tulos oo,ku et testiajan sisällä tarkastanut tulosta.
Ap:hän teki uusinta testejäkin jotka näytti plussaa.

Onnea hyytikselle.
Ahaa,en kerennyt vielä siihen asti:)
Älä välitä, mulle käy aina samoin ja joku pääsee mulle kuittailemaan ihan samalla tavalla. :D :hug:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Oon tehny nyt kolme testiä ja kaikki näyttää vahvaa plussaa :D Hitto vie. Nyt mie alan olla jo hilpeä ja hypin kohta seinille. Epätoivo on poissa, JOS tämä raskaus jatkuu normaalisti niin.... voi että, se on kuitenki minun toiveitten täyttymys :heart: Pelottaa silti. Nuo lääkkeet. Ja se ko kaikki lukuunottamatta tuota tyttöä, on menny kesken.

Toivotaan ettei kesken menisi =)

Mä oon vaan sitä mieltä et jaksaako hyytis _henkisesti_ tän homman... eihän edellisestäkään sädehoidosta ole kauaa? ja mä nyt tiän muitakin juttuja mitä täällä en lepertele, mutta ei kauheen ruusuinen toi tilanne ihan oikeesti ole. järki käteen... :snotty:

:=
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Mä oon vaan sitä mieltä et jaksaako hyytis _henkisesti_ tän homman... eihän edellisestäkään sädehoidosta ole kauaa? ja mä nyt tiän muitakin juttuja mitä täällä en lepertele, mutta ei kauheen ruusuinen toi tilanne ihan oikeesti ole. järki käteen... :snotty:
oletpa kannustava "ystävä" onko pakko ihan julkisesti alkaa neuvoo ota luuri käteen ja soita

pakkoko se on tulla noin tänne avautumaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
pakkoko se on tulla noin tänne avautumaan?
Peesi!
Ei meille palstalaisille kuulu hyytiksen yksityiselämä, siis se, josta hän ei itse täällä ole viesteillyt. :eek:

IhanaValo
:hug: Voi Hyytis, mikä tilanne..
Toivon siulle kaikkea hyvää, toivotaan että saat ne lääkeasiat kuntoon ja raskaus pääsis jatkumaan normaalisti, jos tunnet jaksavas muuten hyvin...
Eihän ne oo semmoisia lääkkeitä minkä vaikutus lakkais vasta pidemmän ajan päästä?
Ite nimittäin syön semmoisia myrkkyjä, että pitäis useampi kuukaus olla ilman ennen ku alkais vauvaa ees yrittää. Nää on tosin vaan reumaan.

Hei - nyt sä ylitit sen pienen mutta sitäkin tärkeämmän rajan. Älä jatka enempää, vaan keskustele asiasta hänen itsensä kanssa. Tämä kommentti ei tänne kuulunut ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:
Hei - nyt sä ylitit sen pienen mutta sitäkin tärkeämmän rajan. Älä jatka enempää, vaan keskustele asiasta hänen itsensä kanssa. Tämä kommentti ei tänne kuulunut ollenkaan.
Peesi, Pätsmaruu:n kommentille!

hmhp
ton olisit voinut sanoa varmaan ihan vaan privana!?

Oisit pitäny ihan omana tietonas.

Juu
Mun serkulla näytti syöpähoitojen jälkeen raskaustesti plussaa. Lääkäri sanoi että kasvaimen erittämät aineet voi vaikuttaa niihin? Ei siis ollut raskaana. En osaa selittää kunnolla kun ei tapahtunu mulle vaan serkulle, mutta ehkä netistä löytyy tietoa.

Juu
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Mun serkulla näytti syöpähoitojen jälkeen raskaustesti plussaa. Lääkäri sanoi että kasvaimen erittämät aineet voi vaikuttaa niihin? Ei siis ollut raskaana. En osaa selittää kunnolla kun ei tapahtunu mulle vaan serkulle, mutta ehkä netistä löytyy tietoa.
Tällasen löysin mutta ei oo kovin hyvä selostus. Eli kasvain voi tuottaa hcg:tä joskus.

"Seerumin hCG-taso nousee rypäleraskaudessa, korionkarsinoomassa sekä hCG:tä tuottavien kasvainten, erityisesti munasarja- ja kiveskasvainten yhteydessä. Harvoin myös muut kasvaimet voivat tuottaa hCG:tä."

http://www.huslab.fi/ohjekirja/2122.html

Kävin lääkärissä joo, kyllä sielä elämää on. Ite saan päättää mitä teen, lääkäri sano ettei estettä näe raskaudelle. Saa nähä.

Olen mie ollu masentunu. Joo. Olis varmaan jokainen jos kävis läpi saman mitä mie olen käyny puolen vuojen aikana... Mut hyvällä mallilla on asiat tällä hetkellä. Nannaihanan kans keskustelin kyllä jo, koska loukkaannuin tosissaan tuosta kommentista. Ei olla aikoihin ehitty kummemmin jutella joten sekkään ei oo tienny miten asiat mulla mennee tällä hetkellä... Joten antaapa sen asian olla.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Kyllähän hyytis avoimesti kertoi täällä kuinka oli taas lataamossa.. paino sanalla taas. Onko oikeesti nyt hyvä tilanne tällaiselle?
Niin TAAS. Ko olen sielä ollu ehkä joskus ennenki elämässäni. Mitä siitä jos pari kertaa olen käyny nukkumassa sielä tämän vuojen puolellaki ko murheet ja huolet saanu minut valvomaan päiväkausia? Voi HURJA. Mie sentäs hojatan ongelmiani enkä vaan elä niitten kans yksinään...

-
Mä vaan mietin sitä, että kun joku aika sitten sanoit, että et voi olla yksin vauvan kanssa vaan paikalla on aian joku toinen aikuinen niin mitäs sitten kun siinä on lapsi lisää?

Ja eikös edelliskerralla kasvain aktivoitunut raskausaikana niin jos joudutte koko perhe samaan rumbaan uudelleen.

Pitää varmaan miettiä myös sun, miehesi ja jo olemassaolevan lapsen kannalta asioita.

Kävin lääkärissä joo, kyllä sielä elämää on. Ite saan päättää mitä teen, lääkäri sano ettei estettä näe raskaudelle. Saa nähä.

Olen mie ollu masentunu. Joo. Olis varmaan jokainen jos kävis läpi saman mitä mie olen käyny puolen vuojen aikana... Mut hyvällä mallilla on asiat tällä hetkellä. Nannaihanan kans keskustelin kyllä jo, koska loukkaannuin tosissaan tuosta kommentista. Ei olla aikoihin ehitty kummemmin jutella joten sekkään ei oo tienny miten asiat mulla mennee tällä hetkellä... Joten antaapa sen asian olla.
Onnea!! asukko sie pohjosessa? mistä sie hommasit pessarin, mieki tahon :D

ok

:hug: Kyllä se siitä. Muista pyytää apua jos tuntuu ettet jaksa.

Yhteistyössä