M
mölli
Vieras
Eräitä harmaita vaan ottaa päähän kun uteliaisuus ei nyt tullutkaan tyydytettyä.Hyvä kun et hyytis paljastele enempää mitään nimiä tms!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mölli:Eräitä harmaita vaan ottaa päähän kun uteliaisuus ei nyt tullutkaan tyydytettyä.Hyvä kun et hyytis paljastele enempää mitään nimiä tms!
Alkuperäinen kirjoittaja joo:vittu, siis sulla on aina kaikki asiat päin persettä... milloin on mitäkin ja ollaan sekaisin tai vankilassa tai ihan mitä vaaan... äitee on käymässä ja ryyppää samalla, samoin siskot ja mitä vielä. aina pakko hakea sitä huomiota täältä... no pakko täältä jos ei muualta saa.
Alkuperäinen kirjoittaja äly:Alkuperäinen kirjoittaja mölli:Eräitä harmaita vaan ottaa päähän kun uteliaisuus ei nyt tullutkaan tyydytettyä.Hyvä kun et hyytis paljastele enempää mitään nimiä tms!
Jos mua tarkotit niin mua ei tod. kiinnosta mitkään nimet ja muut. Kyllä tässä maailmassa on muitakin joilta on rakkaita kuollut ja on tullut pyörittyä väärissä porukoissa ja joilla muutenkin menee huonosti. Mutta ei se olo sillä helpotu, että kaivaa kaikki paskat joka kolosta. Pitää vaan yrittää mennä päivä kerrallaan eteenpäin ja etsiä ne hyvät puolet vähimmästäkin. Sitä saa vaan ittensä ennenaikaseen hautaan jos märehtii kaikki asiat aina sen pers silmän kautta. Tietenkin jos se on tarkoituksena niin sittenhän asia on ihan eri.
Ja jos muutenkin omaa tollasen perus negatiivisen luonteen niinku hyytiksellä, eikä ole kiinnostunut hakemaan apua tilanteeseen, että sais elämän raiteilleen niin mun mielestä sitä on sitten ihan turha tulla tännekkään huuteleen yhtään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja plaah:Alkuperäinen kirjoittaja äly:Alkuperäinen kirjoittaja mölli:Eräitä harmaita vaan ottaa päähän kun uteliaisuus ei nyt tullutkaan tyydytettyä.Hyvä kun et hyytis paljastele enempää mitään nimiä tms!
Jos mua tarkotit niin mua ei tod. kiinnosta mitkään nimet ja muut. Kyllä tässä maailmassa on muitakin joilta on rakkaita kuollut ja on tullut pyörittyä väärissä porukoissa ja joilla muutenkin menee huonosti. Mutta ei se olo sillä helpotu, että kaivaa kaikki paskat joka kolosta. Pitää vaan yrittää mennä päivä kerrallaan eteenpäin ja etsiä ne hyvät puolet vähimmästäkin. Sitä saa vaan ittensä ennenaikaseen hautaan jos märehtii kaikki asiat aina sen pers silmän kautta. Tietenkin jos se on tarkoituksena niin sittenhän asia on ihan eri.
Ja jos muutenkin omaa tollasen perus negatiivisen luonteen niinku hyytiksellä, eikä ole kiinnostunut hakemaan apua tilanteeseen, että sais elämän raiteilleen niin mun mielestä sitä on sitten ihan turha tulla tännekkään huuteleen yhtään mitään.
Säkö sen estät? Sanos kuule että millä oikeudella sä määrittelet kuka saa kirjottaa ja mistä?Painu omien ongelmies luo jos noin hyytis ottaa päähän!
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Minä vaan ihmettelen, että jos sulla asiat tosiaan on noin persiillään mitä sä aina kerrot. Niin miks et hae apua? Miks et tee muutosta elämääs? Miks sä jäät rypemään siihen itsesääliin ja siihen valtavaan "MUA VITUTTAA RANKASTI" tilaan?
Valittaa saa, rutista saa, kaikilla ei ole aina hauskaa ja perselleen menee. Mutta jos aina menee huonosti, jos mikään ei koskaan ole hyvin niin miksi, mä kysyn MIKSI siihen tilanteeseen ei sitten voi ruveta tekemään muutosta??
Ihan ihmettelen vaan... muuten sanon sulle, että *halaus ja rutistus* ja voimia jaksaa olla vahvana tapahtui elämässä mitä kakkaa vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Joo eihän mulla koskaan ole mitään muuta ku ongelmia vaan :headwall: Tai sitte kukaan ei huomaa minun teksteistä muuta kuin ne ongelmat vain. Juu ihan sama... :snotty: Se on hyvä että ketään muuta ihmistä tässä maailmassa ei ikinä mikään vituta. Että olenki ainoa. |O
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Joo eihän mulla koskaan ole mitään muuta ku ongelmia vaan :headwall: Tai sitte kukaan ei huomaa minun teksteistä muuta kuin ne ongelmat vain. Juu ihan sama... :snotty: Se on hyvä että ketään muuta ihmistä tässä maailmassa ei ikinä mikään vituta. Että olenki ainoa. |O
Mulla on sellanen vihko, johon kirjotan ajatuksia ainoastaan silloin kun vituttaa enemmän kuin normaalisti. Eli se on niin katkeraa tekstiä, ettei toistakaan.
Mietin tuossa yks päivä kun sitä lueskelin, että jos joskus meinaan muistella elämää taaksepäin ja mulla on ainoastaan se vihko muistona, niin kyllä saa todella pahan kuvan minusta ja tästä aikakaudesta, kun aina on muka vaan valittamista ja ikinä ei mitään hyvää sanomista :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Joo eihän mulla koskaan ole mitään muuta ku ongelmia vaan :headwall: Tai sitte kukaan ei huomaa minun teksteistä muuta kuin ne ongelmat vain. Juu ihan sama... :snotty: Se on hyvä että ketään muuta ihmistä tässä maailmassa ei ikinä mikään vituta. Että olenki ainoa. |O
Mulla on sellanen vihko, johon kirjotan ajatuksia ainoastaan silloin kun vituttaa enemmän kuin normaalisti. Eli se on niin katkeraa tekstiä, ettei toistakaan.
Mietin tuossa yks päivä kun sitä lueskelin, että jos joskus meinaan muistella elämää taaksepäin ja mulla on ainoastaan se vihko muistona, niin kyllä saa todella pahan kuvan minusta ja tästä aikakaudesta, kun aina on muka vaan valittamista ja ikinä ei mitään hyvää sanomista :saint:
No jonku näköstä vihkosta mieki käytän kiukun ja muittenki tunteitten purkamiseen, ja se on ihan avoimesti miehenki luettavissa... Johtuu siitä ku olen niin pirun huono puhumaan asioista, alan aina joko itkeä pillittään tai pelkästään kiroilemaan... Tosin nykyään jo helpompaa puhuakki.
Mut tosiaan, joskus jos joku sais käsiinsä minun elämästä vain tuon vihkon.....
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Siis en jaksanut lukea kokonaan, mut täytyy sanoa että onpa epäkypsän oloinen tämä ap.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Joo eihän mulla koskaan ole mitään muuta ku ongelmia vaan :headwall: Tai sitte kukaan ei huomaa minun teksteistä muuta kuin ne ongelmat vain. Juu ihan sama... :snotty: Se on hyvä että ketään muuta ihmistä tässä maailmassa ei ikinä mikään vituta. Että olenki ainoa. |O
No jonku näköstä vihkosta mieki käytän kiukun ja muittenki tunteitten purkamiseen, ja se on ihan avoimesti miehenki luettavissa... Johtuu siitä ku olen niin pirun huono puhumaan asioista, alan aina joko itkeä pillittään tai pelkästään kiroilemaan... Tosin nykyään jo helpompaa puhuakki.
Mut tosiaan, joskus jos joku sais käsiinsä minun elämästä vain tuon vihkon.....
heh, puutun vain tuohon
alan aina joko itkeä pillittään tai pelkästään kiroilemaan...
olen nimittäin samanlainen, ja että se harmittaaa. josksus meillä mies kysyy mikä hätänä, ja siihe voisi ihan kivasti kertoa hätänsä , ja asia olisi ok, mutta minäpä se sitten alan vittua kiukutella ja hermostun.. ja vastaraivari on valmis.. Siinä sitten ihmettelen, mistä tällaista vihanhallintaa saisi ostettua :-D
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:[quote="Knicke
heh, puutun vain tuohon
alan aina joko itkeä pillittään tai pelkästään kiroilemaan...
olen nimittäin samanlainen, ja että se harmittaaa. josksus meillä mies kysyy mikä hätänä, ja siihe voisi ihan kivasti kertoa hätänsä , ja asia olisi ok, mutta minäpä se sitten alan vittua kiukutella ja hermostun.. ja vastaraivari on valmis.. Siinä sitten ihmettelen, mistä tällaista vihanhallintaa saisi ostettua :-D
Mies mulle tuon vihkon kerran lätkäsi nokan eteen, toi kynän ja käski kirjottaa jos on kertaa niin prkl vaikeaa puhua suoraan. Ensimmäiset sanat siellä vihkossa onki Mie rakastan sinua. Siitä pari tunnin päästä kävin kirjottaan kolme sivua.
Esimerkkinä minun puhumisvaikeuksista onki se että ku mies ekan kerran mulle sano että rakastaa minua, sanoin sille vaan että no voi helvetti. Hävetti jälkeenpäin mut mies vaan nauraa koko jutulle.
Mut justiinsa jos se kysyy mikä hätänä, se vastaa jo minun puolesta "mutinaa jupinaa vtu stna prkl"... :ashamed:
mun itsetunnossa on "hiukan" vajetta, ja mies tässä kerran sanoi rakastavansa mua, johon vastasin jotain " paskat mua kenenkään kannattaa rakastaa" ja mies siihen suutahti sitten, että
mä aliarvioin häntä
pisti miettimään..