mie laittaudun, mies ei piittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiikeriemo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiikeriemo

Vieras
ostan uuden paidan ja seksyt pikkarit, mies ei kommentoi ei edes vilkaise. käyn kampaajalla ja ostan uuden huulipunan, mies eu huomaa mitään eroa. aaght ! vaikka laittaudun ihan omaksi ilosenikin niin silti olisi kiva jos mies arvostaisi vaivannäköä.. välillä mietin pitäisikö vaihtaa miestä :(

en halua olla niitä äitejä jotka kulkevat jatkuvasti meikittä, anttilan aleverkkareissa ja juurikasvu loistaen.. erään kaverin mies aina valittaa tälle kaverille että "meikkaisit nyt edes" jne ja sitten katselee muita naisia. toki ukkokultani katselee minua minkänäköisenä tahansa ! :)

Alkuperäinen kirjoittaja tiikeriemo:
en halua olla niitä äitejä jotka kulkevat jatkuvasti meikittä, anttilan aleverkkareissa ja juurikasvu loistaen.. erään kaverin mies aina valittaa tälle kaverille että "meikkaisit nyt edes" jne ja sitten katselee muita naisia. toki ukkokultani katselee minua minkänäköisenä tahansa ! :)

Ei kukaan sinua sellaiseksi pakotakkaan, mutta älä oleta, että miestäsi kiinnostaa tuollainen.

miten kukaan voi ees kuvitella että mies huomais tollasia... Mä muistan kun värjäsin hiukset tummiks niin meni useempi tunti ennen ku mies alko kattoo mua pitempään ja sano sitte "etkö sä ookkaan enää blondi" ja se siitä

Alkuperäinen kirjoittaja tiikeriemo:

Johan olisi omituinen ukko jos ei muitakin naisia katselisi! Normaalia käytöstähän tuo on. Siis katselu.

Alkuperäinen kirjoittaja **:
miten kukaan voi ees kuvitella että mies huomais tollasia... Mä muistan kun värjäsin hiukset tummiks niin meni useempi tunti ennen ku mies alko kattoo mua pitempään ja sano sitte "etkö sä ookkaan enää blondi" ja se siitä

Mutta huomasi sentään!

Meillä ei äijä kiinnitä siihenkään huomiota, jos minulla on pupun korvat päässäni tai tulisin ovelle pelkässä karvalakissa ja kumisaappaissa. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:

Mutta huomasi sentään!

Meillä ei äijä kiinnitä siihenkään huomiota, jos minulla on pupun korvat päässäni tai tulisin ovelle pelkässä karvalakissa ja kumisaappaissa. :kieh:

Meillä se saattaisi hetken tuijottaa ja kysyä muina miehinä että onko mulla uusi paita tai jotain kun olen oudon näköinen :D Ei se mitään huomaa mut omapahan on menetyksensä.

Kuule, olepas kuukausi ilman meikkiä ja kulje vain verkkareissa yms. Sitten joku päivä laitatkin meikit ja itsesi oikein kauniiksi niin mies huomaa eron.

Jos olet aina meikeillä ja hienoilla vaatteilla, niin eihän sitä nyt toinen mitään erikoista huomaakaan.

en siis tod. ole turhamainen ja kyllä itsetuntoni kestää meikittä palloilunkin mutta olo on alaston ilman kajalia, huulipunaa.. ja rakasta nahkatakkiani :) tykkään räväyttää.. tänään oli revityt farkut ja 80-luvun tyylinen lyhyt satiinipusakka . siis yleensä se nahkatakki mutta vaihtelu virkistää :)

Hönö! :kieh:

ei miestä tuollainen turhanpäiväisyys ihan OIKEASTI kiinnosta. :D

miksi ne sitten valittaa kun naiset ei pidäkään huolta itsestään tai eivät näe vaivaa nimenomaan heidän takiaan?kyllä mun mies ainakin osaa arvostaa sitä että joskus laittaudun ihan hänen ilokseen ja noin.ja vaikka mua ei jaksais joka kerta kiinnostaa mieheni turhanpäiväisyydet niin siitä huolimatta huomaan ne ja puhun hänen kanssaan niistä.sitä sanotaan toisen huomioonottamiseksi myös..ei se oma napa oo se kaikkein tärkein ja vaikka joku turhuus ei itseä kiinnosta se saattaa toista kiinnostaa joten onko liikaa vaadittu tuottaa hiven hyvää mieltä sille omalle aviopuolisolle?en ihan aina ymmärrä miten vähään ihmiset oikein tyytyvät kun eivät edes kaipaa sitä pientä flirttiä omilta miehiltään kun tuommoiset on TURHANPÄIVÄISYYKSIÄ..

Mutta huomasi sentään!

:D

Oli kolme naista. Yksi oli parikymppinen, juuri mennyt naimisiin, eikä yhtäkään lasta. Toinen oli kolmekymppinen, ollut jonkin aikaa naimisissa ja yksi lapsi. Kolmas oli nelikymppinen, ollut pitkään naimisissa ja monta lasta.

He päättivät vietellä omat miehensä, ja päättivät ostaa seksikkäät mustat nahka-asut.

Parikymppinen nainen meni kotiin, yllään musta nahka-asu. Mies oli heti aivan tulessa, ja hommat hoidettiin heti eteisessä moneen kertaan.

Kolmekymppinen laittoi myös nahka-asun ylleen, ja mies innostui heti, ja samantien mentiin makuuhuoneeseen eikä sieltä poistuttu hetkeen.

Nelikymppinen nainen laittoi myös, viimeisen päälle laitettuna, mustan nahka-asu ylleen. Mies tuli kotiin, käveli naisen ohi, istuutui sohvalle näpyttelemään kaukosäädintä, ja huusi :
"Hei Batman, mitä tänään on ruokana?"

Niin totta :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja loulou:
Hönö! :kieh:

ei miestä tuollainen turhanpäiväisyys ihan OIKEASTI kiinnosta. :D

miksi ne sitten valittaa kun naiset ei pidäkään huolta itsestään tai eivät näe vaivaa nimenomaan heidän takiaan?kyllä mun mies ainakin osaa arvostaa sitä että joskus laittaudun ihan hänen ilokseen ja noin.ja vaikka mua ei jaksais joka kerta kiinnostaa mieheni turhanpäiväisyydet niin siitä huolimatta huomaan ne ja puhun hänen kanssaan niistä.sitä sanotaan toisen huomioonottamiseksi myös..ei se oma napa oo se kaikkein tärkein ja vaikka joku turhuus ei itseä kiinnosta se saattaa toista kiinnostaa joten onko liikaa vaadittu tuottaa hiven hyvää mieltä sille omalle aviopuolisolle?en ihan aina ymmärrä miten vähään ihmiset oikein tyytyvät kun eivät edes kaipaa sitä pientä flirttiä omilta miehiltään kun tuommoiset on TURHANPÄIVÄISYYKSIÄ..

Kuka valittaa? Ei ainakaan ap:n mies.

Ja vastaani ei ole tullut vielä yhtäkään miehenpuolta, joka tuollaisia valittelisi. Ja jos tulis, olisi niin eri planeetalta, etteivät horinat jaksaisi hetkauttaa.

Kuka valittaa ja missä valittaa? eipä ole vastaani sellaistä miehenpuolta vielä tullut. Ja jos tulisi, olisi muutenkin niin eri planeetalta, että ei hetkauttaisi horinat.

Alkuperäinen kirjoittaja perinteinen...:
Oli kolme naista. Yksi oli parikymppinen, juuri mennyt naimisiin, eikä yhtäkään lasta. Toinen oli kolmekymppinen, ollut jonkin aikaa naimisissa ja yksi lapsi. Kolmas oli nelikymppinen, ollut pitkään naimisissa ja monta lasta.

He päättivät vietellä omat miehensä, ja päättivät ostaa seksikkäät mustat nahka-asut.

Parikymppinen nainen meni kotiin, yllään musta nahka-asu. Mies oli heti aivan tulessa, ja hommat hoidettiin heti eteisessä moneen kertaan.

Kolmekymppinen laittoi myös nahka-asun ylleen, ja mies innostui heti, ja samantien mentiin makuuhuoneeseen eikä sieltä poistuttu hetkeen.

Nelikymppinen nainen laittoi myös, viimeisen päälle laitettuna, mustan nahka-asu ylleen. Mies tuli kotiin, käveli naisen ohi, istuutui sohvalle näpyttelemään kaukosäädintä, ja huusi :

Tätä naurettiin äijän kanssa kippurassa... :kieh:

Enemmän meillä kyllä valitusta tulisi jos mies tarvii mua kaveriksi johonkin hommaan ja sanoisin tulevani kunhan saan tukan ja naaman kuntoon, että palataan 30 min päästä :D

Alkuperäinen kirjoittaja perinteinen...:

:laugh: :laugh: :D

joo akat antaa ittensä rupsattaa synnytyksen jälkeen, ei meikkaa ja haisee hieltä sit ukot kaljakuppilas murehtii kavereileen ku vaimo kamalan näkönen, hävettää ja pitäisköhä vaihtaa..

Alkuperäinen kirjoittaja karviaismarja:
joo akat antaa ittensä rupsattaa synnytyksen jälkeen, ei meikkaa ja haisee hieltä sit ukot kaljakuppilas murehtii kavereileen ku vaimo kamalan näkönen, hävettää ja pitäisköhä vaihtaa..

:kieh: :laugh: :saint:

Yhteistyössä