Mie huomasin yhden masentavan asian taas :(

*pyörittää päätään* hymiö..olisko sit aika tehdä jotain,jos noin vaivaa ja masentaa?ota hyvä ihminen vauva vaunuihin ja teet kunnon kävelylenkkejä joka päivä!ei ne kilot valittamalla karise.. :headwall: :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:51 Accra kirjoitti:
*pyörittää päätään* hymiö..olisko sit aika tehdä jotain,jos noin vaivaa ja masentaa?ota hyvä ihminen vauva vaunuihin ja teet kunnon kävelylenkkejä joka päivä!ei ne kilot valittamalla karise.. :headwall: :headwall:
joopa, vaikka 24/7 työntelisin vaunuja niin tuskin sen kummempaa tapahtuu :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:48 Provo kirjoitti:
Olen viime heinäkuussa ollut 7kg kevyempi kuin nyt, silloin kun menin ekaan neuvolaan rv16 tai jotain :'( :'( :'( :'( :'( :'(

kuule älä sure, kyllä ne kilot lähtee kesän aikana. Mun mielestä kesällä on ihana syödä kevyesti kun saa ihania salaatteja, kasviksia ja marjoja. Minä laihdun aina kesällä =) ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:53 Provo kirjoitti:
\
ja ruokavalioon muutos välittömästi!!itse tiputin painonvartijoissa -29 kg,suosittelen sitä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:56 Accra kirjoitti:
\
\
ja ruokavalioon muutos välittömästi!!itse tiputin painonvartijoissa -29 kg,suosittelen sitä!
Olen miettinyt painonvartijoita, pitäisi kai mennä sinne.....................mutta en halua mennä yksin :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:57 WickedFemale kirjoitti:
Kävelyn lisäksi voisi jumapata,käydä salilla jne.Liikuntamuotoja on monia joista voi valita itselleen mieleisen. =)
Me tilattiin ostoskanavalta kaksi vempelettä jo kauan sitten, mutta ei niitä kuulu - toinen oli se, jolla piti saada pyykkilautavatsa :kieh: hetkessä :whistle:

WickedFemale
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:59 Provo kirjoitti:
Me tilattiin ostoskanavalta kaksi vempelettä jo kauan sitten, mutta ei niitä kuulu - toinen oli se, jolla piti saada pyykkilautavatsa :kieh: hetkessä :whistle:
Mä suosittelen ihan jumppavideoita.Niitä on monenlaisia. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:57 Provo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:56 Accra kirjoitti:
\
\
Olen miettinyt painonvartijoita, pitäisi kai mennä sinne.....................mutta en halua mennä yksin :(
tekosyy se toikin on!!kyl mä menin yksin (eipähän tarvinnu kilpailla kaverin kanssa,kumpi tipputtaa vkossa enempi kiloja :D ) ja siellä on aika moni muukin ihan yksin..että nyt vaan niskasta kiinni ja menoks.. =)

[/quote]
[/quote]

Siis APUA! Ei kai kukaan OIKEASTI tilaa mitään Ostoskanavalta?!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 11:52 Rouva Reggae kirjoitti:
No pylly ylös penkistä ja ulos hop hop! Luuletko että ne kilot valittamalla lähtee?

Kyllä ulkoilu piristää muutenki mieltä ja tunnin reipas lenkki päiväs tuskin liikaa vaadittu? --> kilot lähtee takuulla!
Arvaa, ettenkö tuntia suunnilleen joka päivä ulkoile? Aika usein paljon enemmänkin ja silti kilot on ja pysyy, mieluummin lisääntyy kuin vähenee :(

[

[/quote]
Arvaa, ettenkö tuntia suunnilleen joka päivä ulkoile? Aika usein paljon enemmänkin ja silti kilot on ja pysyy, mieluummin lisääntyy kuin vähenee :(
[/quote]

No mutta jos rasvan tilalle onkin sit tullut lihasta..? Lihashan painaa enemmän, joten selittäisi tuon painonnousun.

vieraspa hyvinkin
\
No pylly ylös penkistä ja ulos hop hop! Luuletko että ne kilot valittamalla lähtee?

Kyllä ulkoilu piristää muutenki mieltä ja tunnin reipas lenkki päiväs tuskin liikaa vaadittu? --> kilot lähtee takuulla!
mites kun mä kävelen 4-10 kertaa/vk 1-2 tunnin reippaan lenkin ja silti ei paino putoa??!

Siis eikö ne oo vieläkään tulleet ne vekottiet?? Mä tilasin heti sun jälkeen NetAnttilasta ja se tuli 3 päivässä. Eivät ees soittaneet kotiinkuljetuksesta,oltiin just kaupassa ja 10vee poika oli tikkukirjaimilla allekirjoittanu rahdin.... :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 16:14 Pupu T kirjoitti:
Siis eikö ne oo vieläkään tulleet ne vekottiet?? Mä tilasin heti sun jälkeen NetAnttilasta ja se tuli 3 päivässä. Eivät ees soittaneet kotiinkuljetuksesta,oltiin just kaupassa ja 10vee poika oli tikkukirjaimilla allekirjoittanu rahdin.... :LOL:
Juu eivät ole tulleet. Sähköpostia sieltä on tullut, mutta olen luullut niitä mainosposteiksi ja olen poistanut sitä mukaa :whistle:
Varmaan niistä olisi selvinnyt tuo toimituksen pituus :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 16:07 Vieras kirjoitti:
[/quote]

No mutta jos rasvan tilalle onkin sit tullut lihasta..? Lihashan painaa enemmän, joten selittäisi tuon painonnousun.

[/quote]
Juu, niin se varmaan on :whistle: minulla on 92 kiloa lihasta, vatsassa on sellaiset erityislihakset :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 14:12 Provo kirjoitti:
\

tekosyitä tekosyitä. mä olin joskus mestari sanoon etten mitään oo syönyt koko päivänä, ja paino junnas ja kohos. mut kun aattelin niin ainahan sinne suuhun jotain meni. ei se kävely autakaan jos ruokavalio ei kevene. ja niitä painonvartijoitten pisteitä voi kokeilla kotioloissakin, tilaat vaan ne kirjaset. mä olen niillä pudottanut joskus 30 kiloo. voit tulla yllättymään mitä kaikkea voi syödä ja herkutella ettei tuu kuin 0-pistettä. niit on tosi helppo käyttää.
ja mä olin aikonaan mestari syömään turhaa, söin kaikenmaailman laihdutuspillereitä kun hölmönä uskoin niihin. päivän jaksoin pienellä ruokavaliolla ja uhosin et nyt alkaa uus elämä, kunnes taas repsahdin.
mut tsemppiä sulle. :flower:

Yhteistyössä