joopa, vaikka 24/7 työntelisin vaunuja niin tuskin sen kummempaa tapahtuuAlkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:51 Accra kirjoitti:*pyörittää päätään* hymiö..olisko sit aika tehdä jotain,jos noin vaivaa ja masentaa?ota hyvä ihminen vauva vaunuihin ja teet kunnon kävelylenkkejä joka päivä!ei ne kilot valittamalla karise.. :headwall: :headwall:
Vanhuuskiloja nämä onAlkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:51 NeitiNasu kirjoitti:Kotiäitiyskilojako tullut ilmeisesti? Innolla ootan tulevaa.... :ashamed:
Mutta älä sinä masennu, ruokavalio remontiin vaan niin äkkiä ne lähteekin taas. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:48 Provo kirjoitti:Olen viime heinäkuussa ollut 7kg kevyempi kuin nyt, silloin kun menin ekaan neuvolaan rv16 tai jotain :'( :'( :'( :'( :'( :'(
ja ruokavalioon muutos välittömästi!!itse tiputin painonvartijoissa -29 kg,suosittelen sitä!Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:53 Provo kirjoitti:\joopa, vaikka 24/7 työntelisin vaunuja niin tuskin sen kummempaa tapahtuuAlkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:51 Accra kirjoitti:*pyörittää päätään* hymiö..olisko sit aika tehdä jotain,jos noin vaivaa ja masentaa?ota hyvä ihminen vauva vaunuihin ja teet kunnon kävelylenkkejä joka päivä!ei ne kilot valittamalla karise.. :headwall: :headwall:
Olen miettinyt painonvartijoita, pitäisi kai mennä sinne.....................mutta en halua mennä yksinAlkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:56 Accra kirjoitti:\ja ruokavalioon muutos välittömästi!!itse tiputin painonvartijoissa -29 kg,suosittelen sitä!Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:53 Provo kirjoitti:\joopa, vaikka 24/7 työntelisin vaunuja niin tuskin sen kummempaa tapahtuuAlkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:51 Accra kirjoitti:*pyörittää päätään* hymiö..olisko sit aika tehdä jotain,jos noin vaivaa ja masentaa?ota hyvä ihminen vauva vaunuihin ja teet kunnon kävelylenkkejä joka päivä!ei ne kilot valittamalla karise.. :headwall: :headwall:
Me tilattiin ostoskanavalta kaksi vempelettä jo kauan sitten, mutta ei niitä kuulu - toinen oli se, jolla piti saada pyykkilautavatsa :kieh: hetkessäAlkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:57 WickedFemale kirjoitti:Kävelyn lisäksi voisi jumapata,käydä salilla jne.Liikuntamuotoja on monia joista voi valita itselleen mieleisen. =)
Mä suosittelen ihan jumppavideoita.Niitä on monenlaisia. =)Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:59 Provo kirjoitti:Me tilattiin ostoskanavalta kaksi vempelettä jo kauan sitten, mutta ei niitä kuulu - toinen oli se, jolla piti saada pyykkilautavatsa :kieh: hetkessä
tekosyy se toikin on!!kyl mä menin yksin (eipähän tarvinnu kilpailla kaverin kanssa,kumpi tipputtaa vkossa enempi kiloja ) ja siellä on aika moni muukin ihan yksin..että nyt vaan niskasta kiinni ja menoks.. =)Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:57 Provo kirjoitti:\Olen miettinyt painonvartijoita, pitäisi kai mennä sinne.....................mutta en halua mennä yksinAlkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:56 Accra kirjoitti:\ja ruokavalioon muutos välittömästi!!itse tiputin painonvartijoissa -29 kg,suosittelen sitä!Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:53 Provo kirjoitti:\joopa, vaikka 24/7 työntelisin vaunuja niin tuskin sen kummempaa tapahtuuAlkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:51 Accra kirjoitti:*pyörittää päätään* hymiö..olisko sit aika tehdä jotain,jos noin vaivaa ja masentaa?ota hyvä ihminen vauva vaunuihin ja teet kunnon kävelylenkkejä joka päivä!ei ne kilot valittamalla karise.. :headwall: :headwall:
Arvaa, ettenkö tuntia suunnilleen joka päivä ulkoile? Aika usein paljon enemmänkin ja silti kilot on ja pysyy, mieluummin lisääntyy kuin väheneeAlkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 11:52 Rouva Reggae kirjoitti:No pylly ylös penkistä ja ulos hop hop! Luuletko että ne kilot valittamalla lähtee?
Kyllä ulkoilu piristää muutenki mieltä ja tunnin reipas lenkki päiväs tuskin liikaa vaadittu? --> kilot lähtee takuulla!
mites kun mä kävelen 4-10 kertaa/vk 1-2 tunnin reippaan lenkin ja silti ei paino putoa??!Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 11:52 Rouva Reggae kirjoitti:No pylly ylös penkistä ja ulos hop hop! Luuletko että ne kilot valittamalla lähtee?
Kyllä ulkoilu piristää muutenki mieltä ja tunnin reipas lenkki päiväs tuskin liikaa vaadittu? --> kilot lähtee takuulla!
Juu eivät ole tulleet. Sähköpostia sieltä on tullut, mutta olen luullut niitä mainosposteiksi ja olen poistanut sitä mukaaAlkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 16:14 Pupu T kirjoitti:Siis eikö ne oo vieläkään tulleet ne vekottiet?? Mä tilasin heti sun jälkeen NetAnttilasta ja se tuli 3 päivässä. Eivät ees soittaneet kotiinkuljetuksesta,oltiin just kaupassa ja 10vee poika oli tikkukirjaimilla allekirjoittanu rahdin....
Arvaa, ettenkö tuntia suunnilleen joka päivä ulkoile? Aika usein paljon enemmänkin ja silti kilot on ja pysyy, mieluummin lisääntyy kuin väheneeAlkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 16:07 Vieras kirjoitti:
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 14:12 Provo kirjoitti:\Arvaa, ettenkö tuntia suunnilleen joka päivä ulkoile? Aika usein paljon enemmänkin ja silti kilot on ja pysyy, mieluummin lisääntyy kuin väheneeAlkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 11:52 Rouva Reggae kirjoitti:No pylly ylös penkistä ja ulos hop hop! Luuletko että ne kilot valittamalla lähtee?
Tääl kans tosi erityislihaksikas kohtalotoveri... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 17:42 Provo kirjoitti:Juu, niin se varmaan on minulla on 92 kiloa lihasta, vatsassa on sellaiset erityislihakset