Mie huomasin yhden masentavan asian taas :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 10:09 mie kirjoitti:
Sitä se ryyppääminene teettää, naisella se alkaa näkyä pöhöttymisenä nopeesti= painokin nousee :/
Joo, niin se on =)
Tosin juon ehkä 10 siideriä vuodessa, nekin lightinä, ehkä yhden ison pullon sitä kamalan makuista Jäegermaisteria tai mitä se on - siinä miun juomiset =) niistä nämä kilot johtuu ihan varmasti :)

Gluteus maximus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:57 Provo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:56 Accra kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:53 Provo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:51 Accra kirjoitti:
*pyörittää päätään* hymiö..olisko sit aika tehdä jotain,jos noin vaivaa ja masentaa?ota hyvä ihminen vauva vaunuihin ja teet kunnon kävelylenkkejä joka päivä!ei ne kilot valittamalla karise.. :headwall: :headwall:
joopa, vaikka 24/7 työntelisin vaunuja niin tuskin sen kummempaa tapahtuu :(
ja ruokavalioon muutos välittömästi!!itse tiputin painonvartijoissa -29 kg,suosittelen sitä!
Olen miettinyt painonvartijoita, pitäisi kai mennä sinne.....................mutta en halua mennä yksin :(
:wave: Minä voin tulla mukaan....hävettää kyllä mennä puntarille :ashamed: :ashamed: :snotty: ja minä lihoin jopa imettäessä!!!!

Gluteus maximus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 11:48 Provo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 10:09 mie kirjoitti:
Sitä se ryyppääminene teettää, naisella se alkaa näkyä pöhöttymisenä nopeesti= painokin nousee :/
Joo, niin se on =)
Tosin juon ehkä 10 siideriä vuodessa, nekin lightinä, ehkä yhden ison pullon sitä kamalan makuista Jäegermaisteria tai mitä se on - siinä miun juomiset =) niistä nämä kilot johtuu ihan varmasti :)
:LOL: :kieh: Meillä mies sanoi viikonloppuna, että minun siiderit vie meidät konkurssiin. Ostan ehkä yhden siiderin viikossa saunajuomaksi. Nyt sitten ostin (4!) ja ollaan jo konkurssissa :kieh: :kieh: Miehen oluet on tietysti ilmaisia :whistle: \|O

Missä päin työ kaikki laihdutusta suunnittelevat asutte? Minäkin haluisin päästä ainaski 15kilosta eroon ja seura tekis terää... *lue: jonkun pitää raahata ja pakottaa lenkille*

Provo, toi crosstrainer on muuten tosi kaunis sisustuksellinen yksityiskohta... :whistle: :whistle: ;) (olen mä ainakin 5kertaa jo käyttäny,mutta kun oon niin rapakunnossa ni se vähä syö naista) :ashamed: \|O :headwall:

Mä olen 3 kk jokaisen synnytyksen jälkeen ollu kevyempi kun nyt.. Se tosiaan on ikä, joka tekee tehtävänsä :/ Tarttis tehdä jotain, mutku ei tänään viellä viittis, huomenna vasta :ashamed: :snotty: :snotty:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 12:20 Gluteus maximus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:57 Provo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:56 Accra kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:53 Provo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:51 Accra kirjoitti:
*pyörittää päätään* hymiö..olisko sit aika tehdä jotain,jos noin vaivaa ja masentaa?ota hyvä ihminen vauva vaunuihin ja teet kunnon kävelylenkkejä joka päivä!ei ne kilot valittamalla karise.. :headwall: :headwall:
joopa, vaikka 24/7 työntelisin vaunuja niin tuskin sen kummempaa tapahtuu :(
ja ruokavalioon muutos välittömästi!!itse tiputin painonvartijoissa -29 kg,suosittelen sitä!
Olen miettinyt painonvartijoita, pitäisi kai mennä sinne.....................mutta en halua mennä yksin :(
:wave: Minä voin tulla mukaan....hävettää kyllä mennä puntarille :ashamed: :ashamed: :snotty: ja minä lihoin jopa imettäessä!!!!
No, mennään vaan, mutta sitä läskiä on sitten oltava, en lähde minkään kukkakepin kanssa Painonvartijoihin B) =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 12:33 Pupu T kirjoitti:
Missä päin työ kaikki laihdutusta suunnittelevat asutte? Minäkin haluisin päästä ainaski 15kilosta eroon ja seura tekis terää... *lue: jonkun pitää raahata ja pakottaa lenkille*

Provo, toi crosstrainer on muuten tosi kaunis sisustuksellinen yksityiskohta... :whistle: :whistle: ;) (olen mä ainakin 5kertaa jo käyttäny,mutta kun oon niin rapakunnossa ni se vähä syö naista) :ashamed: \|O :headwall:
:D Kai se joku sisustuselementti meillekin joskus tulee, se vatsalihaslaite tai mikä lienee :whistle:

Yhteistyössä