Mie HALUAN

Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
:wave:

Tosin joutusit oottaa puol vuotta vähintään :xmas:

:heart:

Enkä kyllä sittenkään välttis raaskis lähteä kotoa roskista kauemmaks :whistle:

Otan kottikärryt matkaan nii voin kuljettaa sinut vähän kauemmaski. Lähimmälle lumikasalle ja kippaan sinne. Pulkalla kiskon sinne kasan päälle ja sitte lasketaan alas ja kaajetaan se roskis...

:wave:

Tosin joutusit oottaa puol vuotta vähintään :xmas:

:heart:

Enkä kyllä sittenkään välttis raaskis lähteä kotoa roskista kauemmaks :whistle:

Otan kottikärryt matkaan nii voin kuljettaa sinut vähän kauemmaski. Lähimmälle lumikasalle ja kippaan sinne. Pulkalla kiskon sinne kasan päälle ja sitte lasketaan alas ja kaajetaan se roskis...

Wuhuu :D
Ei mua ees pulukalla saa mihkään :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pistät kunnon ketjun jossa haet seuraa niin monikin voi lähteä uteliaisuuttaan katsoon että olet todellinen.
Kun monihan sua feikiksi haukkuu :whistle:

Tuossa ois ideaa... Voisin paikalliseen kauppakeskukseen mennä keikistelleen esittelylavalle, pistän kyltin kaulaan että olen hyytikyppynen 2plussalta. :D Näkemisestä voisin velottaa 5e ja lahjottaa ne varat johonki sitte... Hmm...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pistät kunnon ketjun jossa haet seuraa niin monikin voi lähteä uteliaisuuttaan katsoon että olet todellinen.
Kun monihan sua feikiksi haukkuu :whistle:

Tuossa ois ideaa... Voisin paikalliseen kauppakeskukseen mennä keikistelleen esittelylavalle, pistän kyltin kaulaan että olen hyytikyppynen 2plussalta. :D Näkemisestä voisin velottaa 5e ja lahjottaa ne varat johonki sitte... Hmm...

Juuri näin =)

Yhteistyössä