Mie haluan miehen ja vauvan,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kröhöm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kröhöm

Vieras
Mistä sellainen lapsirakas mies löytyisi? Kaikki tähänastiset olleet jollain tapaa pettymyksiä :(

Kello vaan tikittää koko ajan ja ikää tulee.. kohta on myöhäistä, nyt jo ikää 34v.

Onhan noita ilmoituspalstoja paikallislehdissä, laita sinne oma ilmoitus ! Myös täältä nettipalstojen kautta voi tutustua miehiin, osoitteita en osaa sanoa, mutta olen kuullut, että täällä niitä treffipalstoja on paljonkin ! Etsivä löytää, onnea etsintään !

Alkuperäinen kirjoittaja Laita ilmoitus lehteen:
Onhan noita ilmoituspalstoja paikallislehdissä, laita sinne oma ilmoitus ! Myös täältä nettipalstojen kautta voi tutustua miehiin, osoitteita en osaa sanoa, mutta olen kuullut, että täällä niitä treffipalstoja on paljonkin ! Etsivä löytää, onnea etsintään !

Aikoinaan niitä palstoja kolusin, ja tulin siihen tulokseen että epätoivoiset ihmiset etsivät netissä seuraa :) Kaikki joihin tutustuin tai törmäsin oli just pettymyksiä!

Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm:
Alkuperäinen kirjoittaja myru:
Kun lakkaa etsimästä, löytyy.

Kahteen vuoteen en ole edes treffeillä käynyt, saati etsinyt mistään :(

Oon eroamasas omastani. Että voisit saada oikee hedelmällisen (neljä lasta) miehen. Lapset ei kuulu mukaan kauppaan ts. ilmaseks saat teitty ukon ku vaan viet sen pois. Muuten on aika viallinen yksilö totta hedelällisyyttä lukuun ottamatta, ei osallistu lapsen hoitoo tai muuhunkaa tota alotus työtä lukuun ottamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja mää:

Oon eroamasas omastani. Että voisit saada oikee hedelmällisen (neljä lasta) miehen. Lapset ei kuulu mukaan kauppaan ts. ilmaseks saat teitty ukon ku vaan viet sen pois. Muuten on aika viallinen yksilö totta hedelällisyyttä lukuun ottamatta, ei osallistu lapsen hoitoo tai muuhunkaa tota alotus työtä lukuun ottamatta.

Ei kiitos :)

Noi etsitään palstat juu. Kirjottelinki tosa yks vkloppu kun mun ukko etsi itsellee seuraa telkkarin chat palstalta ja jäi kiinni siitä, kun satui vilkasee ko. kanavaa. Oli siis mökillä yksi tää ukko ja oli laittan ilmotuksen et ^muukalainenmökillä^oikeesti mukava ja rento mies etsii seuraa naisista nuotiolle. Että joo, en voi ainakaa suositella noita ilmtotuksia jossa seuraa etsitään :/

Alkuperäinen kirjoittaja mää:

Ei kiitos :)

Ok, en mäkää enää huolis :)

Yhteistyössä