Vauvakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuumeilija vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuumeilija vaan

Vieras
Minulla on aivan älytön vauvakuume. Mies tässä on jarruna. Myöntää kyllä välillä, että olishan tuo perhe mukava, mutta ei kuitenkaan suostu vielä moiseen prjoktiin. Ehkä häntä häiritsee nykyinen rahallinen tilanne. Minusta on alkanut tuntua, että ei tätä asiaa voi koko ajan lytätä, milloin milläkin syyllä. Nykyään, kun otan vauvan puheeksi mies toikaisee, että joko taas. MEillä on siis vauvat tabuna aiheena. En viitsis enempää koittaa puhella ettei mene ihan nalkutuksen piikkiin. Asiaan ei yhtään auta, kun läheisille on tullut paljon uusia tulokkaita. Mutta kyllä tuon miehen ilme on hiukan hellemmäksi tullut vauvoista... Ehkä hän vaatii vaan enempi aikaa.. Minusta vaan tuntuu, että oma biologinen kello tikittää ja maaginen 30-vuotis pylväs lähenee koko ajan..

Mitenkäs olette saanneet vastahankaiset miehet kuriin ;) Muuten kyllä parisuhde on kunnossa...

Jos rahatilanne on huono, niin mieshän on vain järkevä ja vastuuntuntoinen. Pieni vauva ei tarvitse muuta kuin rakkautta -höpinät on ihan pjaskapuhetta. Rahaa menee paljon, vaikka kuinka ostaisi käytettynä kirppikseltä.

meillä mies sanoi esikoisen jälkeen että 1 lapsi riittää hänelle ja piti päänsä kunnes esikoinen oli 6V alkoi puhe toisesta lapsesta "kun muillakin työ kavereilla on 2 lasta" ,tiedän oli tekosyy vauvakuumeelle :D :D :D ja lapsille tuli ikäeroa 7.5V ja kun kakkonen oli 1v8kk alkoi taas puhe kolmosesta ja siittä kuinka kiva oisi vielä tehä 1 lapsi ja se kuulemma on viimeinen.Halusin tuon viimeinen lupauksen kirjallisena :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :D :D .Nyt kolmonen tulossa ja ikäeroa kakkosella ja kolmosen välille tulee 2V 6kk.

Eli kyllä miehen mieli voi muuttua .Sano vaikka että pian voi olla että et enää saa lapsia jos odotatte liian pitkään.

mulla kans kauhea vauvakuume. vaatteita olen ostellu kirppiksiltä ja turvakaukalonkin ostin, koska niin...ei ole hyvää syytä, ostin vain kun sattui olemaan rahaa...samalla tavallahan se odottelee aikaansa vaatekaapissa kuin kaupan hyllylläkin! viimeisin löytöni on reiman toppapuku vastasyntyneelle, en voinu olla ostatta kun niin söde oli! 20e vain maksoi.

rahatilanne? kaikkeahan voi ostaa pikkuhiljaa, kun rahat sen sallivat. sängyn saa sukulaisilta ja vaunut myös jos tuuri käy. itselleni vaadin kuitenkin uutta, koska ne jäävät sitten muillekkin tuleville lapsillemme, siis eivät ole turhat...

ei kannata vaihtaa miestä. voihan olla että mies vain esittää kovaa miestä, eikä halua paljastaa itselleen lempeää puoltaan, isänä. oikeesti, kerro miehellesi käytökselläsi että haluat lasta, osta joku tosi ihana body vauvalle ja jätä se puolivahingossa näytille. lapsi on yhteinen päätös, älä tee lasta salaa. ehdota illalla vauvan tekoa, ei sillä että tarkoittasit vaan sillä että haet hänen reaktiotaan asiaan.

olen vielä nuori, lopettaisin lasten teon 30v. olen enemmänkin nuoriäiti tyyppiä, ikää 19v. lapsi haaveissa ensi vuodelle.

Ootteko kauan ollu yhdessä? Ja onko mies töissä?

Ei kyl vauvan hankkiminen pitäis olla rahallinen kysymys, mun ei ainakaan pitäny hankkia juuri mitään, sain kaiken sukulaisilta. Ja vaippakulut pysyi pienenä itsetehtyjen kestovaippojen avulla.

Ollaan oltu yhdessä seitsemän vuotta. Suhde kyllä toimii ja olemme luotuja toisillemme. Ikävä kyllä mies sai juuri lopputilin.. Niin kuin moni muukin. Eikä meidän rahallinen tilanne nyt ole niin paha ole. Sukulainenkin läheinen sellainen on kerännyt ison laatikollisen vauvan ja pienten lasten vaatteita ja vihjailee koko ajan, että ne odottaa käyttäjää.. Kuulema kenellekään muulle niitä anna. En usko, että meiltä puuttuisi tukihenkilöitäkään, jos/kun sellaista tarvii. Tiedän kyllä että lapsi kasvaa ja rahaa menee, mutta se nyt ei ole se päähuolenaihe kuitenkaan. Minustakaan tämä nyt lopulta ei pitäisi olla rahallinen kysymys.

Itse en välttämättä pidä ajatuksesta, että alkaisin ostella valmiiksi vauvantavaroita ja vaatteita vielä, kun ei edes koiteta onnistuuko lapsen saanti edes. Tuttujen vauvoille ollaan kyllä yhdessä käyty ostamassa söpöjä pieniä vaatteita :) Ja mieskin ihan tohkeissaan hypistelee ja miettii onko tää hyvä :D Mä luulen, että peliä ei ole kuitenkaan lopullisesti vielä pelattu. Ehkä häntä hiertää joku muu, mutta kun ei sano mikä.

Salaa en todellakaan halua lasta tekeväni. Lapsi on kuitenkin isopäätös. Ja sen sanon, että yhdessä kyllä pysyttäis, vaikak en ikinä saisi sitä lasta. Rakastan miestäni.

Yhteistyössä