Mie en yleensä kauheasti etukäteen mieti avauksia, joita teen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Kyllä minä olisin köyhänä yksinhuoltajaäitinä pulassa, jos olisit minun tuttavani ja olisitte tulossa koko katraan kanssa kahville/päivälliselle

Minä taas olettaisin, että Aurinkokunnalla olisi niin paljon käytöstapoja ja sydämen sivistystä, ettei tulisi ilman omia eväitä.

Onnea koko perheelle!

Kiitos kaikille!

Pariin muistamaani / lukemaani kysymykseen vastaan tässä samalla:
Kyllä me käymme normaalisti kerta kesään huvipuistossa, joskus elokuvissa jne, jokainen lapsista pääsee ihan varmasti käymään toisinaan myös Mäkkärillä jne, eli en usko kenenkään lapsista kärsivän siitä, että jäisivät jostain paitsi siksi, että sisaruksia on paljon.
No ok, aika on aina rajallista... mutta jokaiselle on aikaa aina löytynyt - ainakin omasta mielestäni - ja onhan meitä vanhempia kuitenkin olemassaan kaksi.
Siis eihän se kaikki vastuu ole yhden vanhemman harteilla.

Ja juu... mulle ei tulis ikinä mieleenkään viedä tätä porukkaa kenenkään - oli kohde sit yh tai perheellinen - pöytään päivällistämään (= ruokailemaan) saatika edes kahvittelemaan ilman, että mie vien ainakin osan tarjottavista itse paikan päälle.

Ja ei, en anna pois yhtään vauvaa - enkä isompaakaan, ennekuin on pakko ;) :D

Yhtä asiaa tässä mietin, älä vastaa jos on tyhmä kysymys- siis osoitettu Aurinkokunnalle.
Muistatko sä ulkoa kaikkien lasten sosiaaliturvatunnuksien loppuosat.
Mulla on kolme muistettavaa loppuosaa ja joudun aina huolella keskittymään niitä sanellessani, ettei menisi sekaisin keskenään.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Yhtä asiaa tässä mietin, älä vastaa jos on tyhmä kysymys- siis osoitettu Aurinkokunnalle.
Mulla on kolme muistettavaa loppuosaa ja joudun aina huolella keskittymään niitä sanellessani, ettei menisi sekaisin keskenään.

Minä en muista edes niitä kolmea :ashamed: Ovat liian samanlaisia keskenään.

Ja paljon onnea Aurinkokunnalle!!!

Muistan... joskin mun pitää miettiä aina välillä. Keskittymällä saan lueteltua kaikki oikein, mutta vaan tietyssä järjestyksessä - vanhimmasta nuorimpaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:

Muistan... joskin mun pitää miettiä aina välillä. Keskittymällä saan lueteltua kaikki oikein, mutta vaan tietyssä järjestyksessä - vanhimmasta nuorimpaan.

=)

1579120f4y2i6n0dp.gif

=) :flower:

Yhteistyössä