Mie en yleensä kauheasti etukäteen mieti avauksia, joita teen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:o Onneta ihan kauheesti!!! :heart: Miten olet onnistunut salailemaan?!? :D Itse en olis kyenny. Jossakin muistan sun sanoneen, että teillä ei todellaakaan harkita lisääntymistä juuri nyt, mutta en muista milloin sanoit niin.

Kuitenkin :flower: uuden tulokkaan johdosta!

En jaksa juuri nyt kirjautua, mutta onnittelen näin harmaana sitten :flower: Aivan vauvakuume tulee kun näitä aloituksia lukee.. jos mullekin vielä yksi ja sitten yksi.. :whistle: Aijai, teillä eletään sitten ihania hetkiä nyt :heart:

Hih, muistan lukeeneni nyt kolme kertaa vauvan syntymästä teillä. Ja täytyy tunnustaa, että viime vuodet ovat menneet siten etten ole ehtinyt hahmottaa, milloin olet ollut raskaana, milloin nuorimmatkin ovat syntyneet, joskus muistin että olit raskaana ja sitten olikin jo yhtäkkiä seuraava vauva syntynyt :D

Mutta mikäs siinä, arki teillä kuulostaisi olevan sujuvaa kertomasi mukaan ja äitiys tuntuisi olevan sinun juttusi, onnea jälleen kerran perheenlisäyksestä :) :flower:

Paljon onnea koko perheelle pienestä prinsessasta :flower: :heart: Ja mä kun vielä eilen illalla kävin kurkkimassa et millos oot viimeks ollu kirjautunu ja totesin et ei se viel oo ainakaa syntyny,mut taispa olla :heart:
Perästä tullaan,toivottavasti pian ;)

Paljon onnea!

Tätähän me syksyllä arvailtiin, mutta muistaakseni melko suorasti kielsit asian :o Olin tosi hämmästynyt, koska jutuistasi toisaalta melko selvästi paistoi läpi että vauvoja on vielä tulossa!

Mä luin ja luin sun aloitusta ja mietin,että mitä ihmettä..mitä tässä nyt ajetaan takaa että nyt vasta kerrot ja eilen on syntynyt.Ei sitä juuri aikaisemmin vois syntymästä ilmoitellakkaan.
En ymmärrä mistä ja miksi olen kokoajan ajatellut että odotat. :xmas: eli ilmeisesti olen lukenut jotain "harmaan" ketjusta osan ja jäänyt siihen luuloon tms. ,muuten ymmärrä tätä. =)

Onnea niin paljon :heart: :heart: :flower:

Yhteistyössä