Alkuperäinen kirjoittaja niin:Muuten hyvä mutta kuolleet eivät koskaan puhu unissa
Kerran olen nähny unta ihmisestä joka oli kuollut aikasemmin. Se oli erilainen kun me elävät ja puhu. Muutoin ne on olleet hiljaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Muuten hyvä mutta kuolleet eivät koskaan puhu unissa
Alkuperäinen kirjoittaja Sallukkainen:Mulla parempi juttu. Tämä tapahtui hereillä. Olin nuorena (noin 20 v) Lyonissa, ja joku jästipää laittoi salaa mun juomaan (limuun) jotain (luultavasti lsd:tä tai vastaavaa, lääkärin arvion mukaan).
Juttelin kaikessa rauhassa kun yhtäkkiä keskustelukumppanini (silloinen poikaystäväni) pää lähti irti. Siinä leijaili pois hänen vartalostaan ja muuttui mun isän pääksi ja alkoi puhua suomea. Haukkui mua myös, siis veti kaikki totuudet suusta, mitä kukaan muu kuin mä en tiedä. Puhuin sille päälle takaisin suomea ja yritin kieltää niitä asioita. Turhaan. Pää vaan solvasi mua. Rupesin itkemään.
Lähdin juoksemaan vessaan piiloon. Pää seurasi. Tuli myös lukitun oven läpi ja heijasti valoa. Mä itkin siellä vessassa hysteerisena, poikaystävä tuli perässä, hakkasi ovea. Kun en avannut, niin se aukaistiin vkisin ja lähdettiin lääkäriin.
Lääkärissä todettiin, että veressä oli aineita, mitä en ollut ottanut. jee.
Ei oo tullut flashbackeja, vaikka lääkäri sanoi, että se on mahdollista.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:Alkuperäinen kirjoittaja Sallukkainen:Mulla parempi juttu. Tämä tapahtui hereillä. Olin nuorena (noin 20 v) Lyonissa, ja joku jästipää laittoi salaa mun juomaan (limuun) jotain (luultavasti lsd:tä tai vastaavaa, lääkärin arvion mukaan).
Juttelin kaikessa rauhassa kun yhtäkkiä keskustelukumppanini (silloinen poikaystäväni) pää lähti irti. Siinä leijaili pois hänen vartalostaan ja muuttui mun isän pääksi ja alkoi puhua suomea. Haukkui mua myös, siis veti kaikki totuudet suusta, mitä kukaan muu kuin mä en tiedä. Puhuin sille päälle takaisin suomea ja yritin kieltää niitä asioita. Turhaan. Pää vaan solvasi mua. Rupesin itkemään.
Lähdin juoksemaan vessaan piiloon. Pää seurasi. Tuli myös lukitun oven läpi ja heijasti valoa. Mä itkin siellä vessassa hysteerisena, poikaystävä tuli perässä, hakkasi ovea. Kun en avannut, niin se aukaistiin vkisin ja lähdettiin lääkäriin.
Lääkärissä todettiin, että veressä oli aineita, mitä en ollut ottanut. jee.
Ei oo tullut flashbackeja, vaikka lääkäri sanoi, että se on mahdollista.
Kamalaa tuokin, hyi:x
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:Hui![]()
Ihan kauhea uni :hug:
Juu, kuolleet ei tosiaan yleensä unissa puhu, mutta poikkeuksiakin on.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Ihan totta, migreenipainajaiset ovat oma lajinsa. Pyydä jotain turruttavaa migreenikohtauksiin.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Muuten hyvä mutta kuolleet eivät koskaan puhu unissa
Jaah, mitenkäs sitte selitettään kuolleet jotka puhuu unissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Pakko sun nukkua on.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Muuten hyvä mutta kuolleet eivät koskaan puhu unissa
Ja miten on tultu päätelmään että eivät puhu/yleensä...joku laaja tutkimus?
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Muuten hyvä mutta kuolleet eivät koskaan puhu unissa
Ja miten on tultu päätelmään että eivät puhu/yleensä...joku laaja tutkimus?
Se joku tutkimuksen tekijä lienee käyny tuonpuoleisessa kysymässä, siellä on aatun-raato ynnä miljoona muuta ruumista kertonu ettei ne ossaa puhua.