Mie en jaksa tuota vauvaa. En vaan jaksa.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
jos olet terve ja jos lapsi on terve, suosittelen että lopetat vinkumisen. aikuisten oikeasti.
"Terve lapsi" ei huuda noin paljoo, enkä taida itekään ihan terve olla sen puoleen kun oon välillä näin väsy :/
pois palstalta sitten ja kumpikin lääkäriin. hopi hopi.
Lässyn lässyn....
Terveellä terveen lapsen äidilläkin on oikeus valittaa väsymystään, ja olla surullinen kun lapsi itkee eikä voi tehdä mitään helpottaakseen hänen oloaan.
Joka itkun aikana ei voi lääkärille mennä, eikä väsymykseen lääkärit auta vaan nukkuminen. Mikä taas on hieman vaikeaa, kun kotona on itkevä vauva.
Katjalle jaksamista :hug: , sulla on täysi oikeus purkaa tunteitasi täällä. Suurin osa meistä tietää mistä puhut, ja osaa antaa vertaistukea. Osa ei taas edes halua tajuta ja kettuilee, mutta niistä ei kannata välittää :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Niipa-85:
Meillä ollut pojalla samanlaista. Yhtäkkiä se vaan alkaa huutamaan eikä siihen auta mikään. Pari viikkoa sitten käytiin vyöhyketerapeutilla, joka määräsi mut "dieetille", ei kahvia eikä hiivaa. Lisäksi maitohappobakteereita mulle ja vauvalle. Viikko sitten jätettiin pois cuplatonit ja d-tipat (jekovit) Eipä noilla ole ollut huomattavaa vaikutusta. Huomenna mennään uudestaan, että saapi nähä miten käy. Tänään toki mennään käymään lastenlääkärin luona, saan itselleni mielenrauhan =)

Jaksamista, välillä tosiaan voi hermot mennä ja sitten onkin hyvä lähteä tuulettumaan...
Sepä se onkin, kun ei tiedä mistä narusta vetäsis, helppoahan se olis jos syyn löytäis noihin itkuihin.
Mut jaksuja myös sinne, eiköhän tää jossain vaiheessa helpota. Toivottavasti meil ei päät leviä ennen sitä kun helpottaa :D

vieras
Hei. Kyllä minäkin tosi lämpimästi suosittelen vyöhyketerapiaa. Vauvallani oli paha koliikki. Skeptikkona ajattelin, että kokeillaan nyt, mutta en odottanut mitään. Jo eka käynnillä päästeli ilmaa ja ulosti kunnolla, toka kerralla hymyili ekan kerran elämänsä aikana ja kolmannella kerralla todettiin, että ylimääräinen jatkuva itkeminen oli ohi. Ja minä ihan äimän käkenä, mutta pysyi myös vaiva pois :).

vieras
En lukenut ketjua, eli mun neuvo on että katso tarkkaan mitä itse syöt, kaikki pois joka vähänkään aiheuttaa ilmavaivoja eli suklaa kahvi kaali ruisleipä jne. Meillä relatipat jadisflatyl on olleet tosi hyvät.

Yhteistyössä