Mie en jaksa tuota vauvaa. En vaan jaksa.

Kun se vaan taas huutaa ja huutaa ja huutaa ja huutaaaaaaaaaaaaaaa!
Mulla levii pää :(

Ja ihan turha kenenkään sanoa että mitäs teit lapsen kerta et jaksa hoitaa, ei tule lisää lapsia tähän taloon enää ikinä nyt kun tiedän miten hermoja raastavaa tää on. Mie oon ihan loppu nyt. Piste.

vaiha d-vitamiinitipat toisiin, vaiha äidinmaidonkorvike tutteli omneoon, jätä rela-tipat poies jos niitä annat. ja anna ihimeessä vaaville vaikka kauravelliä vielä lisukkeeksi.

mutta voipi huutaa myös sitä jos oot ruvennu antamaan kiinteitä. massulla saattaa kestää kauanki ennenko tottuu...

nimim. kokemusta kaikista yllämainituista

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja kippa:
Varmasti rassaa hermoja. Osaatko arvella miks itkee? Voitko jättää hetkeks vaikka miehes hoitoon ja mennä vaik lenkille?
En tiiä mitä lie huutaa, sen kun tietäiskin :|
Joo, lähen kohta ulos tuulettamaan hermoja kunhan tästä kokoon ihteni.

vieras
*hali* Meillä oli samanlaista kun poika oli pieni. Ja välillä edelleenkin. Poika nyt 9kk. Mie olin kans varma ettei enää ikinä tuu meille lapsia.. Mut kyllä se siitä ajan kanssa helpottaa..usko pois. Nyt oon jo alkanut haaveilee pikkukakkosesta, mutta oikeesti pitää vielä muutama vuosi odotella.
Pyydä joku hoitamaan lasta ja mee ite vaikka lenkille.. Kyllä se siitä taas mieli paranee ja kohta vauva hymyilee sulle maailman suloisimman hymynsä ja muistat taas miten ihana se välillä on :)

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Varmasti rassaa hermoja. Osaatko arvella miks itkee? Voitko jättää hetkeks vaikka miehes hoitoon ja mennä vaik lenkille?
ja hommaa kantoliina jossa saat kanniskella vauvaa kokoajan. helepottaa kuule aivan älyttömästi!

3xtuplat
Vie vyöhyketerapiaan tai poissulje allergiat!!

inkkukinkku
voimia sulle kestää huuto, vuorotelkaa miehen kanssa, että välistä pääset vaikka ulos!! yleensä huuto loppuu pariin kuukauteen ja sitten pääsee viettämään jo norm.vauva arkea.
muista pyytää apua, esim.mummoilta...tms..

realisti
meillä oli tytöllä koliikki ensimmäiset 2kk huusi ihan taukoamatta sen 2kk ja meni hermot. Oli vielä 1v5kk ikäinen taapero jaloissa ja nukkuivat vuorotellen ja minä en ollenkaan. En muista koko ajasta mitään muuta kuin itkin sitä miksi olen mennyt tekemään lapsia. Nyt siitä on melkein kaksi vuotta ja elämä jo helpompaa ja aikakin unohtunut, mutta slelainen kammo jäi vauvoja kohtaan, että en ihan heti uskaltaisi raskaaksi tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
=( Noin pienellä on aina joku syy kiukkuunsa. Hampaat? Korvat? Sattuu? Nälkä? Imun tarve? Tahtoo vaan syliin? Tylsää? :( :heart:
Ja sen kun tietäis että mikä näistä se syy sit on.
Näkyykö vielä hampaita? Joilleki tulee jo pienenä. Onko sulla para-suppoja? Siitä ei vauva pilalle mene vaikkei sitä sattuisikaan. Kokeile nyt yhtä para-suppoa ja katso mitä tapahtuu. Voi olla myös yliväsynyt jos on aikansa kiukutellut.

Yhteistyössä