G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:KANNATTAA, KANNATTAA, KANNATTAA...TRALLALLAA!!!!!! :wave: :wave: B) B) B)![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No mä olen PELÄNNYT lentämistä, mutta lentopelkoni katosi juuri Miamin reissulla viime vuonna =) Eihän ne pitkät lennot kivoja ole, mutta sen kestää kyllä. Mä olen ihan hurahtanut Orlandoon ja lähtisin vaikka heti takaisin, vaikka just lauantaina sieltä tulin![]()
Kyllä mä auton vuokraisin ja siihen gps:n. Floridassa on varsin helppo ajaa, vaikka liikennettä on paljon. Näin sanoi "hovikuljettajani", joka ei uskalla ajaa koskaan Helsingissä. Liikennekulttuuri on siellä niin erilaista kuin Suomessa.... aina saat kaistanvaihdossa tilaa, kun vaan muistat laittaa vilkun päälle. Ilman vilkkua saat vihaisia tööttäyksiä.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Onko siellä helppo kulkea ja reissata? onko näkemisen arvoisia paikkoja? edullista vai kallista esim. tuliaiset, vaatteet, kengät jne. ravintolassa syöminen ja juominen?