Metsolan verkkokauppa, ongelmia toimituksessa

Taas sama juttu! Tilaus tehty monta viikkoa sitten, mutta tilausvahvistuksen jälkeen paketista ei ole kuulunut inahdustakaan. Sama juttu viimeksikin kun tilasin. Vasta kun lähetin palautetta, huomattiin että hupsista heijaa, olemme unohtaneet laittaa lähetyksen eteenpäin.

Mutta onko tämä ko. lafkalla ihan tapa, että pakettia saa hyvässä lykyssä odottaa kuukausikaupalla? Jos näin, niin tilaan jatkossa lasten rytkyt jostain ihan muualta :mad:
 
Minä olen kerran kyseisestä firmasta tilannut ja silloin tilaamani tavarat tulivat nopeasti.

Itse tässä olen kuukauden odottanut tuotteita JT beauty outletistä. Pariin sähköpostiin on vastattu ja selitelty että tuotteet ovat varastosta lopussa ja saavat tavarat silloin ja silloin... Vieläkään tilaamani tuotteet eivät ole tulleet eivätkä vastaa enää sähköposteihin. Pitää varmaan ottaa kuluttaja-asimieheen yhteyttä, maksoin nimittäin tuotteet tilauksen yhteydessä. Meinaa vähän kyrpiä.
 
Onpa ikävää. Itse en ole ko putiikin kanssa asioinut, mutta tiedänpä nyt kiertää kaukaa, jos vastaan tulee. Olen myös maksanut tilaukseni aina nettipankista, joten tois kivaa olisi kyllä saada se tuotekkin.

Sähköpostiin ovat sentään vastanneet, vaikkeivät ajallaan.
 

Yhteistyössä