METSOLA ja sen naapuri!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuin on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuin on

Vieras
Eilen jäi ketju kesken.
Eli tällä palstalla joku toinen, joka asuu METSOLAN naapurissa.
Metsolalla oli eilen parvekkeella kuulemma jakkara, tuhkakuppi sekä Metsolan naapuri käski sulkee keittiön räppänää, kun Metsoloilla hurisi. Lisäksi Metsola oli laulanut yöllä "Aatsipoppaa Metsola teki soppaa..." keskellä yötä herättäen naapurinsa...
Voisinko tälle tarinalle saada jatkoa????

Se oliko Metsolan parvekkeella lasten leikkirummut, ja oliko jotain muuta, jäi epäselväksi???

Ja kaikilla on mahat pullollaan ruokaa, janokaan ei ole, koska maito-vesilantraus pitää siitä huolen. Nyt se miettii miten 3 kanankoipea riittää 5-6 hengen ateriaksi, kun lapset ovat tänään liikkuneet. Silloinhan ei tarvi paljon ruokaa, kun ei liiku.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja kaikilla on mahat pullollaan ruokaa, janokaan ei ole, koska maito-vesilantraus pitää siitä huolen. Nyt se miettii miten 3 kanankoipea riittää 5-6 hengen ateriaksi, kun lapset ovat tänään liikkuneet. Silloinhan ei tarvi paljon ruokaa, kun ei liiku.

hei apina!!! tosta 3 kanankoivesta, voi vaik väsätä risottoo, kastiketta.
Taidat olla aika pöllö keittiössä..

Olet kyllä säälittävä, koitas nyt hankkia jotain muuta sisältöä elämääsi:(

Olet kyllä säälittävä, koitas nyt hankkia jotain muuta sisältöä elämääsi:(

Mä olen vaan kateellinen sille, pöhkö!

Eiköhän tuo itse hakemalla hae näitä juttuja provoaa minkä kerkeää. Mun mielestä sitä saa mitä tilaa (tosin haukkumaan ei saa alkaa ) mut pientä pilaa pitää kestää :)

ens viikolla helpottaa,kun heinäkuu eli lomakuukausi hoitajilta ohi ja avohoitopotilaat otetaan takaisin osastolle.
nauttikaa viimeisistä vapaa hetkistänne

Ai sulla on sellanen edessä :D no nauti nyt kun kerkeet :D Ottako ne sulta läppärinki pois vai pelkästään terävät esineet?

Yhteistyössä