Method Putkisto

Onko muita Method Putkistosta kiinnostuneita?

Itse sain äidiltäni lainaksi Method Putkisto, syvävenytyksellä solakaksi kirjan ja vaikuttaa mielenkiintoiselta. Mietin vaan kuinka kirjan avulla oppisin hengitystekniikat oikein.
Omassa kaupungissa ei ole alan ohjaajia. Lähin on reilun 100 km päässä. Tosin voisin käydä peruskurssin sielläkin jos aikaa vaan saan järjestettyä.
 
Itse kävin syvävenytyksen ja kasvokoulun peruskurssit Marja putkiston ohjauksessa tuossa elokuun lopulla kun hän oli käymässä suomessa.

Peruskurssi kannattaa käydä. Siellä opetetaan hengitystekniikka ja liikkeiden oikein tekeminen. Itse asiassa studiolta sanottiin että peruskurssin käynti on välttämättömyys.

Ostin 15 kerran kortin ja eilen kävin ensimmäisellä tunnilla. Siitä tulee todella hyvä olo ja kireydet häviää. Tehtiin vielä sellaisia lihaskorsettiin vaikuttavia liikkeitä että kyllä tuntuu. Ohjaaja sanoi että video/dvd saattaa olla vielä kirjaa parempi kun kotona harjoittelee. Ostoslistalla on vielä pallo ja jumppakuminauha.

Suosittelen lämpimästi kokeilemaan. Meilläkin on pieni ryhmä joten siellä on ihan kiva olla.
 
pilates
Itse olen raskaana ja syvävenyttely tuntuu todella hyvältä. jippii! Kuulin juuri, että Method Putkisto pilates Studiolla alkaa myös Pilates ryhmä raskaana oleville ja synnyttäneille äideille. Pilates keskittyy enemmän keskivartalo korsetin kuntoon ja esim . synnytyksen jälkeen tärkeiden tukilihasten vahvistamiseen. Odotan innolla koska tämä ryhmä alkaa, niin pääsee jumppaamaan " ilolihaksia"...!
 

Yhteistyössä