Method Draine SLIM kuuri alkaa!

Täälläkin ollaan yhä Slim kuurilla, joskin nyt on niin, että huomenna mulla menee vikat Slimit ja pitäis vielä pitää se ns. ylläpitojakso. Eli lisää pitäis saada Slimiä, mutta huomenna se ei onnistu, joten maanantaina sitten yksi paketti vielä.

Minttuhirviö: Mikä oli paino ennen Slimiä ja mikä on nyt? Ois kiva kuulla =) . Monesko päivä kuuria on menossa? Tsemppiä paljon!! :flower:

Elina9: Minäkin aloitin ilman puhdistuskuuria eli Detoxia tämän Slimin. Mikä sinulla oli paino ennen Slimin aloitusta ja mikä se on nyt? Monesko päivä kuuria menossa? =) Tsemppiä paljon!! :flower:

Minä en uskalla edes käydä vaa'alla. Nyt on mennyt pahasti herkuttelun puolelle elämä täällä päässä, eli isoja karkkipusseja, isompia määriä taloussuklaata, mokkapaloja... lasi kuoharia... enemmän ruokaa... En uskalla mennä vaakaan ja housutkin vähän tuppaa kiristämään.
Mun ois kyllä aika palata ruotuun. :headwall:

Semmoista tahtoisin vielä kysyä, että kun jossain mainittiin jostain lisäravinteista kuurin aikana... Että käytättekö vitamiinilisiä? tai jotain muuta lisää?
Minä olen ottanut monivitamiinitabletteja.

Hipsutus, mä olin Detoxilla ensin, jonka alussa paino oli 66kg
Sillä lähti ekat pari kiloa, nyt kun oon slimillä ollut viikon, paino oli tänään aamulla 63,6.
Että ihan on hyvin toiminut, vaikka en ihan nollatoleranssilla olekaan herkkujen suhteen :snotty: siihen en enää ala! Yksi suklaapatukka menee päivässä ja pitää minut hyvällä tuulella :)

En oo käyttänyt mitään lisäravinteita tms...

Minttuhirviö: On kiva, kun tuloksia alkaa tulla Slimistäkin =) ! Vau!

Minä olen nyt kolmatta päivää painonhallintajaksolla, jota suositellaan, ettei saadut tulokset menisi hukkaan. (Ja tämä on siis kolmas ostamani Slim paketti).

Kolmatta päivää otan aamulla 2 tablettia Slimiä.
Paino tänä aamuna 62,6 kg. Ja onkos se sitten alkuun verrattuna - 1,1 kg.
Parempaa kuin painon lasku on se, ettei housut kiristä ja näytän silmin nähden hoikemmalta.

Mulla lähti sen ekan viikon aikana slimiä ehkä reilu kilo. Sitten sairastuin. Nyt on keuhkokuume jne. enkä ole ottanut sitten ekan viikon jälkeen enää sitä. Ei ollut mieltä, kun makuaisti on nuhassa/poskiontelontulehduksessa täysin kadonnut, enkä saanut juurikaan syötyä mitään ja sitäkin hyvin pieniä annoksia. Joten laihtumista on kyllä tapahtunut...

Ensi viikolla jatkan ehkä sitä tai sitten kahden vkon päästä kun perheen loma on ohi. Lomalla syön järkevästi, enkä laske kauheasti pisteitä, kun koko ajan menemme, murtsikat otetaan mukaan ja pulkat myös, joten liikuntaa tulee 150% enemmän kuin mitä normaalisti (normaalisti siis puhdas silkka pelkkä nolla, koska en koskaan liiku yhtään).

Yhteistyössä