Metallilevyn ja ruuvien poisto nilkasta/muualta, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "niitti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"niitti"

Vieras
Onko paikalla ketään, jonka murtumaa tai muuta on korjattu ruuvein ja metallilevyin, jotka on myöhemmin poistettu? Millainen operaatio tuo poisto oli? Erityisesti kiinnostaa, kuinka iso operaatio tuon levyn poisto on.

Mulla poistettu säärestä monta kertaa. Ei. ole kovin iso homma levyjen poisto :) Olen päässyt pois jopa samana päivänä, viimeistään seuraavana :)

kävellä voi heti kun haavakipu antaa myöten :)

Okei :) Mun on tarkoitus päästä illalla jo kotiin, mutta leikkausaikaa soittanut hoitaja sanoi, ettei riittäisi 2 vkoa keppien kanssa ja olin vähän ymmälläni :o Leikkaavaan ortopedinkaan kanssa en pääse juttelemaan ennen alkuviikon leikkausta.

[QUOTE="niitti";30413582]Kauanko leikkaus kesti?[/QUOTE]

Puoli tuntia. Sen takia niin kauan kun se lääkäri yritti koko sen ajan saada ongittua yhtä ruuvia pois, tuloksetta.

Puoli tuntia. Sen takia niin kauan kun se lääkäri yritti koko sen ajan saada ongittua yhtä ruuvia pois, tuloksetta.

Hyvä, ettei sen pidempään. Tosin mulla saattaa tulla mutkia matkaan, jos kirurgi toteaakin, että jänteitä täytyy vielä jotenkin korjailla. Miten tuo humautus tehdään, laitetaanko maski naamalle ja hengittään jotain ainetta, vai voiko sen saada pistoksena? Tuntuu, että saan paniikkikohtauksen kun vain ajattelenkin että jotain pidettäisiin naamalla,

[QUOTE="niitti";30413605]Hyvä, ettei sen pidempään. Tosin mulla saattaa tulla mutkia matkaan, jos kirurgi toteaakin, että jänteitä täytyy vielä jotenkin korjailla. Miten tuo humautus tehdään, laitetaanko maski naamalle ja hengittään jotain ainetta, vai voiko sen saada pistoksena? Tuntuu, että saan paniikkikohtauksen kun vain ajattelenkin että jotain pidettäisiin naamalla,[/QUOTE]

Ei kun tipan kautta laitetaan.

Yhteistyössä