Mesessä

Olen yksin kotona. Mietistekelen miten päivän kuluttaisin. Istun tietokoneella ja lueskelen maailman tapahtumia uutisista. Yhtäkkiä näen ilokseni näytön alanurkassa ilmoituksen Jaanan kirjautumisesta messengeriin. Tunnen sisälläni kulkevan hyvän olon aallon ja pienen jännityksen tunteen. Onhan Jaana ollut hyvännäköinen, sen kun häntä olen kuvissa ja webbikamerassa nähnyt. Haaveillessani Jaana ehtiikin jo laittamaan viestiä minulle:

Jaana: Moi

Minä: Moi Jaana, ihana kun tulit juttelemaan, onkin ollut erittäin tylsä päivä enkä enää oikein jaksaisi uutisiakaan lueskella.

Jaana: Sama juttu, itselläni on ollut aika työntäyteinen päivä. Sitä kotiäidin arki vaan on. Laittelin lapsen juuri päiväunille, on äidillä hyvää aikaa hieman huokaista ja ottaa itselleen omaa aikaa.

Minä: Se on oikein. Silloin on otettava omaa aikaa kun sitä sattuu olemaan. Kotiäidin arki kuitenkin on aika hektistä.

Jaana: Niin se on. Hei, haluaisitko nähdä uuden hiustyylini, kävin parturissa.

Minä: Tottakai, en malta odottaa, että näen uuden tyylisi. Laitatko sä kuvan vai?

Jaana: Voitais laittaa webbikamera päälle. Onks sulla?

Minä: On minulla, laitetaan vaan.

Minä: Näyttääpä muuten kivalta, sopii sulle.

Jaana: Kiva jos tykkäät.

Minä: Ei tuosta voi olla tykkäämättä. Tosin minusta nainen on seksikkäimmillään aamulla juuri heränneenä.

Jaana: On vai.

Minä: Kyllä on.
Webbikamerani putoaa lattialle. Mulle iskee paniikki, eihän minulla ole kuin t-paita ja alushousut. Alushousutkin meinaa vähän pullottaa vähän aiemmin luettujen novellien seurauksena. Nostan kameran pikaisesti takaisin pöydälle.

Minä: Hupsista ?

Jaana: Oho, mitäs minä näinkään ;)

Minä: Nolottaa aikalailla, ei noin pitänyt käydä.

Jaana: Älä suotta nolostu.

Minä: No okei sitten

Jaana: Hmmm..

Minä: Mitäs?

Jaana: Tiedätkö, meillä on vähän latteaa ollut viimeaikoina makkarinpuolella.

Minä: Ai on. Harmillista, olethan niin vetävän näköinen nainen.

Jaana: Niin, en vain näytä miehelleni kelpaavan.

Minä: Voi harmi. Mulle kyllä kelpaisi.

Jaana: Tiedätkö, itse asiassa olisit voinut antaa olla sen kameran siellä. Oli niin kivan hmmm, lämmittävät näkymät ;)

Minä: Niinkö. No tuota, tuntuu kyllä aikamoisen houkuttavalta ajatukselta tiputtaa tuo kamera uudelleen.

Jaana: Uh..

Minä: Mitäs siellä tapahtuu?

Jaana: No mun piti vähän välillä lepuuttaa kättä ja laskea pois näppikseltä.

Minä: Minnekkäs sä käden laitoit.

Jaana: Reidelleni.

Minä: Lasketaanko molemmat kamerat vähän alemmas?

Jaana: Ooh.. oletpas sä tuhma.

Minä: Väkiselläkin tässä tulee mieleen kaikkee kivaa kun kiihotun..

Jaana: Sama täällä. Sullahan alkaa olla alushousuissa aika ahsasta.

Minä: Todellakin. Ei tässä voi ihan levossa olla, kun näen sun seksikkään käden pikkutuhmasti reidellä.

Jaana: Mmm. Kiva kun tykkäät. Siirtäisinkö kättä jo hieman tuhmempaan kohtaan.

Minä: Jos sen teet niin joudun ottamaan alushousut pois, ei mahdu enää olemaan jalassa ;)

Jaana: Oohh.. niinkö paljon sä tästä tykkäät. Mä voisin siirtää käden sitten jo pikkareiden päälle.

Minä: Mmm.. sehän passaa. Otan koko komeuden käteeni housut laskettuani.

Jaana: Slurps. Ai että tahtoisin niin saada pitää tuosta kiinni.

Minä: Tykkäisin siitä erittäin paljon. Katsella sun hyvin hoidettuja käsiä jäykässä kalussani.
Pitäisit siitä kiinni varmasti ihanan naisellisesti. Etusormesi pyöräyttäisi terskaani hellästi..

Jaana: Uuuh. Kylläpäs tässä alkaa kostumaan aikalailla. Pikkarit tuntuu jo tosi kosteilta. Ottaisinkohan ne pois

Minä: Ota, tahdon nähdä sun herkkua. Haluaisin niin koskettaa sitä hellästi, varoen aluksi hyväillen. Maistaisin ihanan makuisia nesteitäsi sormestani.

Jaana: Uhh

Minä: Haluaisin niin olla ton sun pöydän alla, alkaa suutelemaan jalkoja alhaalta ylöspäin hitaasti nousten. Nousisin kohti reisien yhtymäkohtaa ja tuntisin kuinka houkuttelevalle sä kiimaisena tuoksut. Kieleni tavoittaa ensiksi sun ihanan pehmet kohta jalkovälistäsi. Laskeudun alemmas ja nuolaisen kielelläni välilihaa.

Jaana: Oih. Tätä menoa en kestä pitkään. Siitä on niin kauan kuin viimeksi olen saanut orkut.

Minä: En tässä minäkään kauaa kestä kun katselen sun ihanaa nautiskeluasi. Olen aina tykännyt katsella videoita, joissa nainen tyydyttelee. Mutta tämä kokemus nostaa tämän aivan uudelle tasolle. Jutella reaaliaikaisesti ja katsella. Videot tuntuvat varmasti aika latteilta.

Jaana: Ehkä me voidaan ottaa uusiksi ;)

Minä: Mulle se kyllä käy, ihana vahinko se kameran tipahtaminen.

Jaana: Niin oli.. uuhh..

Minä: Kieleni alkaisi hyväillä sun todella kosteaa pillua. En antaisin yhtään tippaa valua hukkaan. Nuolisin kaikki talteen ;) Nousisin nuolemaan klittaa ja alkaisin samalla varoen työntää sormea sisällesi. Tunnen kuinka pillusi tykkää siitä ja se alkaa supistella sormeni ympärillä..

Jaana: Mulla on todella lähellä, haluatko nähdä läheltä kun saan orkut

Minä: Mieluusti, keskityn samalla katselemaan ja runkkaamaan itsellenikin orkut..

Jaana: mmm..

Minä: uuhh.. Mun on pakko käydä vessassa mutkin ;)
……

Jaana: Kyllä oli ihanaa, en olisi uskonut tällaista tapahtuvan kun koneelle tulen ;)

Minä: No en minäkään mitään tällaista osannut odottaa.

Jaana: Lapseni heräsi, pitänee mennä katsomaan sen perään. Pidetään tämä meidän välisenä salaisuutena

Minä: Okei, olit kyllä ihana. Palaillaan

Jaana: Palaillaan. Moi

Minä: Moi

Saapi laitella palautetta yv:llä ja yleensäkin laitella viestiä ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä