Meseen uusia kavereita! :)

Heips!

eli siis täällä olis kohta 25v etä-äiti Hyvinkäältä joka kaipailis uusia ystäviä meseen ja miks ei muutenkin... elän tällä hetkellä seurustelu suhteessa ja mieheni asuu espoossa joten sielläkin suunnalla olen ja olisi mukavaa jos löytyisi uusia ystäviä myös sieltäkin suunnalta...
tarkotuksena olisi itselläkin joskus muuttaa pk-seudulle, kunhan asia tulee ajankohtaiseksi, mitään kiirettä kun meillä ei ole!

mulla on siis 2poikaa 6v ja 4v jotka asuvat tällä hetkellä sijaisperheessä, tapaan heitä säännöllisesti sekä pidän muutenkin yhteyttä, eli meillä on vähän niinkuin tällänen uusperhe systeemi, tosin miehelläni ei ole lapsia vielä...

haen siis uusia ystäviä ja ikä ei ratkaise mitään eli kaikki on tervetulleita, toivon ja edellytän sitä että ystävästä löytyy sellasta piirrettä joka hyväksyy toisen sellasena kun on eikä vaadi jotain suurta ja parempaa.
itse olen avoin, rehellinen ja luotettava sekä iloinen, rauhallinen ja kuulemma joskus hauskakin =)

Tässä olis 27-vuotias 3-vuotiaan pojan äippä Lahdesta.Perheeseen kuullu lapsen lisäksi myös mies,ja kissa.Myös itse kaipailen uusia tuttavuuksia,joten jos kiinnostaa kirjoitella se olisi todella mukavaa.Tässä mese ositteeni paivistarck@hotmail.com p.s on myös s-posti osoitteeni,jos haluat meiliä laittaa.

Tässä on 25v 2vuotiaan typyn äiti stadista ja toukokuussa syntyy poitsu. Tyttöni on kanssa väliaikaisesti sijoitettuna.. voidaan vaihtaa ajatuksia mesessä.. marjattta@hotmail.com
Muutkin saa toki lisätä! :hug:

Yhteistyössä