mese ystäviä

olisko mese ystäviä jutteleen ja vaihtaan ajatuksia? jos niin laittakaa osoitteita niin lisään listaani :'( :hug: en ole koskaan saanut mese kamuja täältä tai jos olenkin niin kukaan ei ole jutellu kanssani :'( :'(
 
kyllä vaan tiedän olen hänen kanssa joskus jutellut mesen kautta ja ei mua oikein kiinnostanut hän jutut.. sillä oli sellaisi ihmeen kysymyksi ja jos niihin ei vastanut niin se kysy kysy kysy jotakin... tai vastaa vastaa...
 
Ammaliina
Eiköhän kannattaisi pitää pienempää suuta tuossa toisten mustamaalaamisessa \|O Eiköhän jokainen voi itse kattoa onko jotain yhteistä juteltavaa,ennen kuin tulee sen tänne laukomaan. Ärsyttää tollaset \|O Ja vois vaikka omalla nimellä sitten "haukkua" jos on aihetta.
 
mie en ainakaan viitti omaa nimeäni laittaa muuten maaku voisi sanoa jotakin..
mutta minä en muuta mitä olen sanonut ja se pysyy sillaisenaan kun olen sanonut oman tekstini..........
suoraan sanon niin on aivan hassu muija jos voi sanoa ei oikein ymmärrä kaikkea juttu mitä sen kanssa oikein juttelee........
 
niin minäkin yhdyn tuohon. oli maakku jostain mun osotteen kaivanut ja aivan ihme kysymyksiä. ei niinkään lapsesta vaan yleisestä elämästä ja kuinka miehen kanssa menee ja niin edelleen. kun omat kysymykset loppuu niin sitten se pyytää kysymään. ei ei.. niin kauan piinasi ja sai veren kiehumaan että joutui sen kirjoittelut estämään...en suosittele. tuli sitten joltain valituksia siitä tänne tai ei.
 
olen avain samaa mieltä tuon toisen vieraan kanssa :)
samoin se minultakin kysyi ihan ihmeen kysymyksiä.. ja kauhee kiire oli saada vastaus ja kova hän oli minua tavata mutta mie en kovin hennolla viittinyt mennä häntä edes katsomaan myllyyn kun sinne olis pitänyt mennä häntä katsomaan :LOL:

ei paljon kannata häneen ottaa edes yhteyttä :LOL:
 
Tuli ihan paha mieli tuollaisista ihmisistä, jotka toista noin pilkkaa.. :'( Kaikenlaisia ihmisiä pitää yrittää edes ymmärtää, ja voi asiat kohteliaastikin ilmaista! Ei kaikki ole täydellisiä kuten te kuvittelette olevanne...

:hug: maakulle
 
vieras myös
On kyllä tekstiä \|O !!!

Huomatkaa, että kaikkien "vieras" nimimerkkien takana on yksi ja sama ihminen. Tämän huomaa helposti kirjoitustyylistä/-virheistä.

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
vieras- taas
olen lukenut viestejä ja jopa yhden aiemmin lähettänyt ja kyllä, nimellä vieras. tämä viesti tulee siitä syystä että haluan kysyä onko maakku itse puolustelemassa itseään vai joku VIERAS joka ei ole kyseisen kanssa jutellut?! ihmettelen kaikkien mielipiteitä. jopa omiani, miten edes jaksan välittää niin paljon että annan mielipiteeni.
 

Yhteistyössä