Mese-/mailikamuja eronneista äideistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äippä

Aktiivinen jäsen
28.04.2004
2 972
0
36
Heippa vaan kaikille! Kaipaisin eronneista pienten lasten äideistä juttuseuraa. Itse olen kahden lapsen (2 ja 4 vuotiaat) kotiäiti, jolla on ero edessä ja kaipaisin vinkkejä ja tukea miten selvitä tästä kaikesta... Jätä osoite tänne, niin otan yhteyttä.

Moi mä olen kanssa eronnu ja mulla oli 3 lasta 7v 4v ja 7kk ....kyllä se otti voimille mut mä pystyin tukeutuu noihin lapsiin mä aloin vaan elää niille ja niiden tarpeille niinkuin ennenkin mutta nyt vielä enenmän....Meidän ero tapahtu jo 04 v joten nyt elämässäni on kyllä jo uusi mies mutta voin silti puhua erostani jos vaan haluat niin heitä viestiä saariot@wlanmail.com niin jutellaan lisää...... :flower: :hug: :heart:

Moi mä olen kanssa eronnu ja mulla oli 3 lasta 7v 4v ja 7kk ....kyllä se otti voimille mut mä pystyin tukeutuu noihin lapsiin mä aloin vaan elää niille ja niiden tarpeille niinkuin ennenkin mutta nyt vielä enenmän....Meidän ero tapahtu jo 04 v joten nyt elämässäni on kyllä jo uusi mies mutta voin silti puhua erostani jos vaan haluat niin heitä viestiä saariot@wlanmail.com niin jutellaan lisää...... :flower: :hug: :heart:

Itse olen eronnut n. vuosi sitten. Minulla on kaksi lasta, 3v ja 5v. Vaihdan mielelläni ajatuksia erosta, lapsista ja kaikesta muustakin. Laitahan postia tulemaan tanya-80@luukku.com =)

Yhteistyössä