Merkkilaukku äidillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MB

Vieras
Kuinka moni teistä käyttää päivittäin keskihintaisia tai kalliihkoja merkkilaukkuja? (LV, Gucci, Marc Jacobs, Mulberry, Luella tmv.)

Mä käytän, mitä kalliimpi laukku, sitä enemmän sitä käytän.

Ne lienee hieman huokeampia, mutta merkkilaukku se silti on :)[/quote]

Kun nyt ostin viimeisimmän sellaisen, maksoi 76e (olkalaukku). Pidin tuota jo kalliina mutta rakastan noita Kiplingin Basic-malliston mutkattomia veskoja. Eivät ulkonäöllään kansaa kaada mutta ah niin toimivia. Jos mua vastaan tulee joku oikea "merkki", en edes tunnistaisi. Tai jos tunnistaisin niin mitä tuntemuksia pitäisi tulla? Enpä ole koskaan kokenut moista :) .

Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja vier:
Käytän päivittäin. Tällä hetkellä marc o polo nahkalaukkua

No marco polo ei kyllä minusta ole mikään kallis saatika muutenkaan ylpeyden aihe...

Marco Polo on muuten aika kallis merkki. Kukin olkoon mitä mieltä tahansa, onko niiden vaattet hintanasa veroisia jne. mutta ei se mikään halpa merkki ole! JA sitä paitsi niiden laukut on nahkaa. Olen niitä joskus katsellut, voisin ostaa, jos olisi joku hyvä malli.

Ja BTW, mulle merkkilaukut ei ole muutenkan ylpeyden aihe. Ei haittaa yhtään, jos muut ei niitä merkkilaukuiksi tunnista. Se ei ole se juttu, vaan se että ne on hienoja ja että mä tiedän, että ne on merkkilaukuja :)

Alkuperäinen kirjoittaja otoh:
Ne lienee hieman huokeampia, mutta merkkilaukku se silti on :)

Kun nyt ostin viimeisimmän sellaisen, maksoi 76e (olkalaukku). Pidin tuota jo kalliina mutta rakastan noita Kiplingin Basic-malliston mutkattomia veskoja. Eivät ulkonäöllään kansaa kaada mutta ah niin toimivia. Jos mua vastaan tulee joku oikea "merkki", en edes tunnistaisi. Tai jos tunnistaisin niin mitä tuntemuksia pitäisi tulla? Enpä ole koskaan kokenut moista :) .

[/quote]

Ei mitään tuntemuksia. Juu, ei 76? ole halpa. Käytännöllinen laukku on aina hyvä!

Käytän,mutten omistakkaan muita laukkuja saatikka vaatteita. Tänään oli Polon nahkainen käsilaukku ja vaatteeina; polon paita, burberryb farkut ja rillsin neule sekä henry loydin kengät. mitä ihmeellistä.typerä keskustelun aihe.kuhan vastaisin.

No marco polo ei kyllä minusta ole mikään kallis saatika muutenkaan ylpeyden aihe...

tietysti kalleuskin on ostajasta kiinni.. Minä maksoin laukusta melkein 600? ja minusta se on jo aika kallis laukku. Ja en kyllä ymmärrä miten mikään merkki voisi olla ylpeyden aihe??!

Mä ylpeilen mieluummin sillä, että kukaan ei tiedä, minkä merkkisiä vermeitä mulla on. Nypin irti kaikki logot jos vain saan. Mä en maksa veskasta tai vaatteesta paljon siksi, että pääsen käveleväksi mainokseksi.

JOS tulis lotto, niin pitäisin ja käyttäisin vain mulle suunniteltuja ja tehtyjä UNIIKKIvaatteita ja kasseja, jopa silmälasit voisin teettää just for me.

Sitäpaitsi se vuitton-kuosi on pelkästään ruma.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

tietysti kalleuskin on ostajasta kiinni.. Minä maksoin laukusta melkein 600? ja minusta se on jo aika kallis laukku. Ja en kyllä ymmärrä miten mikään merkki voisi olla ylpeyden aihe??!

Kukin ostakoon tuotteita oman taloudellisen tilanteensa mukaan.Merkkien tuijoittelu on typerää.Tosiasissa kuitenkin köyhä ostaa köyhempää ja rikas kalliimpaa. Typerintä on elää yli varojen. Tai yrittää antaa itsestää rikas kuva omistamalla muutama kallis veska ja kannella sitä sitten halvan timberland-vaateiden kera.

No ehkä tuolla merkkiylpeydellä viitattiin siihen, että marco polo sucks! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ???:

Kukin ostakoon tuotteita oman taloudellisen tilanteensa mukaan.Merkkien tuijoittelu on typerää.Tosiasissa kuitenkin köyhä ostaa köyhempää ja rikas kalliimpaa. Typerintä on elää yli varojen. Tai yrittää antaa itsestää rikas kuva omistamalla muutama kallis veska ja kannella sitä sitten halvan timberland-vaateiden kera.

No minä ainakin yhdistän edullista ja kallista. Ei se ole mielestäni mitenkään typerää. Tosin ostankin melko paljon. Laukkuihin ja kenkiin satsaan enemmän. Vaatteita ostelen paljon ketjuista.

Minulla on kerran ollut yksi laukku, joka oli ilmeisen hinnakas, mutten tykännyt siitä, en muista merkkiäkään enää :) Sittemmin olen ollut reppujen ja erilaisten kassien käyttäjä, minä en kertakaikkiaan ymmärrä laukuista mitään enkä niistä tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:

No minä ainakin yhdistän edullista ja kallista. Ei se ole mielestäni mitenkään typerää. Tosin ostankin melko paljon. Laukkuihin ja kenkiin satsaan enemmän. Vaatteita ostelen paljon ketjuista.
Tosiasissa rikas ei käy edes kapphala,lindex, seppälä, anttila kaupoissa, vaan ihan muut putiikit on rikkaiden suosimia.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Mistä te ostatte noita merkkilaukkuja?? ja about hintaa??

Kaupasta.Usein sieltä mistä vaatteetkin. Ulkomailta aika usein. Hinta? en tiedä/muista.Mutta veikkaan että siinä 500e-1500e keskihintaa laukut on.Tänään ostin farkut 680e ja paituiksen 1200e.

Yhteistyössä