Ulkomailla naisilla on AINA sukkahousut? Miksi?

• Viestiketjun aloittaja "Kerttuli"
  • Ensimmäinen viesti
TiaC
Mä asuin Lontoossa 13 vuotta ja muutin Suomeen viime vuoden marraskuussa. Lontoossa on naisilla sukkikset yleensä ympäri vuoden. Ne vain kuuluvat tyyliin ja yleensä trendikkääseen, seksikkääseen tai tyylikkääseen asukokonaisuuteen kuuluu sukkikset. Englannissa siis. Toisaalta Lontoossa kuljetaan aina ballerinat/avokkaat jalassa, vaikka olisi talvikin. Ballerinat+sukkikset+mekko+villakangastakki tai jopa untuvatakki on ihan yleinen look talvella. Kesällä helteellä voi olla kesämekko + sukkikset.

Toisaalta urheillessa britit käyttää esim. shortseja ja lenkkareita ilman sukkia myös tosi viileällä.

vieras...
Aaaa, nyt sukkahousut onkin tyylikkäät! Joku vuosi takaperin Huippumalli haussa -ohjelmassa tuomaristo sai nauruhepulin kun mallikokelaalla oli sellaiset ihonväriset ohuet sukkahousut. Ei kuulemma kukaan itseään kunnioittava nainen ole käyttänyt sellaisia sitten 90-luvun, paljain säärin pitäisi olla.

dodi
Paljaat kintut on kamalat katsella, säärten iho on harvoin erityisen nätti. Lisäksi jalat haisevat, kaikilla naisilla, sille ei vaan voi mitään.

Ulkomailla onneksi on käytöstavat.

"kukin tyylillään"
No en tiedä miksi, mutta ainakin minun mielipide miksi noin, niin siksi kun housut naisille ei ole kovin kaunista, paitsi joku tietty tyyli silloin tällöin voi pidä. Ilman sukkahousuja kans ei ole kaunista pidä mekkoa, kun en usko että on niin täydelliset jalat edes huippumallilla mitä voi kaikille esittää, sekä se on jotenkin ruma muuten, ihan kuin jotain puuttuu kokonaisuudesta jos ei sukkahousuja ole.
Mä ymmärsin :) Ihan selkeästi kirjoitit. Mä käytän paljon housuja mutta jos mulla on hame tai mekko niin vain juhlissa käytän sukkahousuja. Siis tekeekö sukkahousut huolitellumman vaikutelman? En ole koskaan ajatellut noin, kiitos uusista näkökulmista :)

bbiera
Kai sitä,vapaa-aikana ulkolaillakin naiset ovat paljain säärin, mutta on törpön näköistä töihin mennä paljain kintuin. Jollei nyt ole mikään siivooja tai puistotäti.

Yhteistyössä