Merkitä wilmaan, ope ei poista sitä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nipo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua ei haittaisi yksi vähäpätöinen virheellinen Wilma-merkintä.

Mutta voi opekin kirjan tosiaan hävittää. Meidän ekaluokkalaisen kirja oli kadoksissa joskus, ja kotona se ei tosiaan ollut. Löytyi jostain open pöydänlaatikon viimeisestä nurkasta. Lapsi itse oli huolissaan ja pelkäsi hukanneensa kirjan, mutta totesin että kirja ei voi olla muualla kuin koulussa, koska se sinne on repussa lähetetty. Ja olin oikeassa.

[QUOTE="vieras";26141879]no todellakin jos pyrkii olemaan täsmällinen. sitä kas vaaditaan aikuiselämässä ainakin tietyissä töissä ja velvollisuuksissa. mutta jos ei tarvi kuin kattoon sylkeä, niin ei varmaan sitten.[/QUOTE]

Toivottavasti aloittajan lapsi nyt ei ole tuomittu loppuiäksi mäkkäriin/siivoamaan/muuhun suorittavaan työhön kun on yksi aiheeton merkintä wilmassa.

voi herranen aika! :O ei mikään ihme että luokissa on meno tänä päivänä mikä on, kun opeilla menee kaikki aika näitten ap:n kaltaisten vanhempien paapomiseen ja heidän kanssaan viestittelyyn. :headwall: ja vielä tuo ap:n viimeinen kommentti "lopetanpa sitten koko wilman lukemisen jos kerta..." ei helvetti, oletko lapsi vai aikuinen???

[QUOTE="vieras";26142039]voi herranen aika! :O ei mikään ihme että luokissa on meno tänä päivänä mikä on, kun opeilla menee kaikki aika näitten ap:n kaltaisten vanhempien paapomiseen ja heidän kanssaan viestittelyyn. :headwall: ja vielä tuo ap:n viimeinen kommentti "lopetanpa sitten koko wilman lukemisen jos kerta..." ei helvetti, oletko lapsi vai aikuinen???[/QUOTE]

Juuri oli monellakin kommentissaan mitä väliä mitä wilmassa lukee, joten ei haittaa vaikka jättää lukematta jos noin pahan mielen väärät merkinnät saa :)

Juuri oli monellakin kommentissaan mitä väliä mitä wilmassa lukee, joten ei haittaa vaikka jättää lukematta jos noin pahan mielen väärät merkinnät saa :)

meillä on ainakin käytäntönä se, että kokeista, aikataulun muutoksista ja viiko ohjelmasta tiedotetaan vain ja ainoastaan wilman välityksellä. siinähän on sitten ap:n mukula huuli pyöreenä kun menee väärään aikaan kouluun, puuttuu tarvittavat kamat tai muuten on hommat hoitamatta kun äippä päätti että open kommentit wilmaan on niiiiin tyhmiä et ne voi jättää lukematta. tervemenoa sinne mäkkärin kassalle sitten. :D

Yhteistyössä