merkit raskaudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marraskuu80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marraskuu80

Vieras
Hämillään oleva kaipaa vähän valaisua. Olen tässä pähkäillyt viikonlopun aikana että ollaanko nyt siinä tilassa mikä on kovasti ollut haaveissa.

Ovulaatiosta on nyt nyt 10 päivää joten viikko siitä nyt menneenä viikonloppuna on ollut outoja oireita ilmassa. Ensinnäkin lauantaina tuli varmaan noin ruokalusikallinen vuotoa. Vuoto oli aivan puhdasta verta, ja mietinkin että mitä ihmettä ettei kuukautiseni ala vielä, ja kuukautiseni ovat aina alkaneet ruskealla vuodolla, joten tämäkin hämmästytti minua. Tämän jälkeen tuli kivut vatsaan. Yleensä en pode suurempia menkkakipuja, mutta nyt nämä kivut oli menkkakipujen tyyliset mutta voimakkaammat. Viiltoja alavatsassa ja jomotusta. Samanlaisia vihlaisuja myös mitä ovulaation aikana olen huomannut. Sunnuntaina vatsaa särki koko päivän ja vatsa oli aivan sekaisin. Itse asiassa vatsa on ollut koko viikon turvoksissa ja aivan vetelänä, kun nyt rupeaa miettimään edellistä viikkoa. Sunnuntaiaamuna heräsin myös ärsyttävään päänsärkyyn.

Oireet siis:
-välivuoto (viikko ovulaatiosta)
-päänsärky
-menkkamaiset kivut vuodon jälkeen, kestivät kaksi päivää. Kolmantena päivänä pientä vihlomista.
-Vatsa sekaisin ollut kohta viikon, mutta pahimmat vatsaoireet nyt viikonloppuna.
-Aamulla mitattu lämpö oli alilämpöä 35,7 Iltalämpö oli 36,7
-Rinnat vähän herkkänä.

Menkkojen pitäisi siis alkaa vasta viikon päästä. Testin tein lauantaina mutta negaa näytti. Liekkö sitten pitänyt paikkaansa vai teinkö testin liian aikaisin? Netistä kun lukenut oireita niin osa tuntuu paikkaansa pitävän mutta välillä tulee epätodellinen olo ja ajatus että eihän tämä voi osua minun kohdalleni..

Odota kunnes voit tehdä raskaustestin. Sillä se selviää. Kuvailemasi oireet sopii minuunkin a 100% varmuudella en ole raskaana. Lopeta itsesi tarkkailu, odota ja tee raskaustesti.

mun lämmöt on sairaanakin aika matalat. Jos kuumetta on 37,3 niin on aina veto pois ja sen korkeammalle ne eivät nouse. Normi lämmöt on sitä 36,3. Mittasin tuossa nyt lämmöt ihan mielenkiinnosta, koska toi alilämpö oli otettu aika aikaisin aamulla mutta ei olisi ensimmäinen kerta kun tuollaisia lukemia saan. Nyt siis mittari näytti 37 astetta.
Luteaalivaihe on ollut siis tuita luokkaa.

Totta, ettei tällaisia pitäisi pähkäillä vaan odottaa kun aika on sopivin ja tehdä testi niin pääsee pois pähkäilystä. Näitä asioita ja merkkejä kun ei ole ennen kytännyt ja miettinyt, mutta kun haave lapsesta tulee niin sitä alkaa oudolla tavalla tarkkailemaan itseänsä..ehkäpä vähän liikaakin :)

Yhteistyössä