Kuinka todennäköstä raskautua näin..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "denise"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"denise"

Vieras
Eli. Kuukautiset alkoi 25.8. Siitä viikon päästä oli suojaamaton yhdyntä, vuodin vielä vähäsen. Tasan viikko siitä kivulias ovulaatio. Nyt eilen, viikko tuosta ovulaatiosta tuli vähäsen ruskeaa vuotoa ja on aivan menkkamaisia kipuja. Mutta vuoto ei jatkunut...kivut kylläkin. Ja menkkojen pitisi alkaa siis vasta viikon päästä.
Onkohan miten todennäköistä olla raskaana näin..? Mulla on pieni paniikki päällä...kun idioottina ajattelin ettei menkkojen aikaan voi tulla raskaaksi...

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27162485:
Ovuloida voi useammin kuin kerran kierron aikana, ja menkkojen aikana voi aivan hyvin tulla raskaaksi

Juu kiitos, mutta kuinkakohan todennäköistä se voi olla, että raskautuu menkkojen aikana ja vielä siis pitäisi ovuloidakin pari kertaa..? Mulla on yleensä todella kipeä ovulaatio..kuten oli nytkin..

Ymmärrän toki, että kaikki on mahdollista, mutta kuvittelisin että näissä olosuhteissa mahdollisuus olisi pieni..vai?

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27162506:
Mutta eihän se todennäkyisyyden prosenttilukema vaikuta mitenkään siihen oletko nyt raskaana vai et?
Googlaa tilastoja?

No ei niin :D Mutta voisin lohduttautua sillä, että todennäköisyys on joku minimaalinen ja tämä järkyttävä stressitaso laskisi :D Vertaistukea tai jotain..

Siimahännäthän voivat myös pysyä hengissä monta päivää yhdynnän jälkeen - viidestä päivästä olen kuullut puhuttavan, mutta ehkä joku sitkeä sissi voisi selvitä viikonkin. Eli ei välttämättä ole ihan mahdotonta tulla raskaaksi ilman tuplaovulaatiotakin...

Yhteistyössä