?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -:ei kahvipöytään tarte suolaista, kun ruualla on ihan riittävästi suolasta puolta!!
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Te ketkä olette tarjonneet ristiäisissä ihan kunnon lämpöistä ruokaa niin tulevatko vieraat tai osa vieraista kauempaa ? Siis kysyn tätä sillä, kun en ole ikinä ollut itse ristiäisissä joissa tarjotaan lämmin ateria...vai mihin tämä tapa perustuu.
Meillä on aina ollut sitä voileipäkakku-täytekakku-linjaa joten vaihtelu ois ens kesänä kyllä ihan kiva toteuttaa...vaikka edes ruokaisan salaatin merkeissä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse .kyllä vaihtaisinitaliansalaatin ja perunsalaatin pois, tilalle esim. fetasalaatti tai mozzarellasalaattia ja sienisalaattia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse .kyllä vaihtaisinitaliansalaatin ja perunsalaatin pois, tilalle esim. fetasalaatti tai mozzarellasalaattia ja sienisalaattia.
Minusta taas fetasalaatti on maailman kulunein salaatti
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:Ihan ok menu muuten, mutta jättäisin noi majoneesisalaatit kokonaan pois, ja panostaisin hyvään vihersalaattiin. Eikä kahvipöydässäkään tarttee välttämättä olla sen seitsemää sorttia, hyvä kakku ja ehkä lapsia ajatellen pullaa ja pikkuleipää esim.
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Te ketkä olette tarjonneet ristiäisissä ihan kunnon lämpöistä ruokaa niin tulevatko vieraat tai osa vieraista kauempaa ? Siis kysyn tätä sillä, kun en ole ikinä ollut itse ristiäisissä joissa tarjotaan lämmin ateria...vai mihin tämä tapa perustuu.
Meillä on aina ollut sitä voileipäkakku-täytekakku-linjaa joten vaihtelu ois ens kesänä kyllä ihan kiva toteuttaa...vaikka edes ruokaisan salaatin merkeissä.