Mennäkkö vai eikö mennä?Kaverin synttäreistä..lapset hoitoonko?

  • Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Viikon päästä on kaverilla synttärit,klo 17-->. Miehellä on koko päivän suunnitelmat tehty,ei tiedä monelta on vasta vapaa.
Mie mietin,jaksasinko mennä sinne synttäreille vai en.Keskenäni pitäis mennä,mies ehkä pääsis myöhemmin sitten baariin mukaan.

Toisaalta teksi vähän mieli lähteä,viimeks oon ollu elokuussa..mut sitten,lapsille pitäis hoitopaikat keksiä siks aikaa (yön yli) ..eikä miul oo vaatteitakaan (ei sillä että tietäsin mitä normaalisti ihmisillä on päällä baarissa)

Kysymys kuuluu:Mitä sie tekisit?
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Menisin ilman miestä. Ei ole muutenkaan minun tyyliäni kulkea joka paikassa yhdessä niinkuin paita ja peppu.
Mie itse asiassa oon ollut kerran viihteellä ilman miestä,tosin sillonkin se tuli sit myöhemmin mukaan..en vaa osaa lähteä ilman sitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Menisin ilman miestä. Ei ole muutenkaan minun tyyliäni kulkea joka paikassa yhdessä niinkuin paita ja peppu.
Mie itse asiassa oon ollut kerran viihteellä ilman miestä,tosin sillonkin se tuli sit myöhemmin mukaan..en vaa osaa lähteä ilman sitä.
Opettele :D

Mä menisin ilman miestä.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Hmm...entäs vaatepuoli?Mitä laittaisitte päälle? :saint:
Farkut ja joku toppi...tai joku kiva paita.
Eli ihan normaali vaatetus? :D
Miun varmaan pitäis alkaa jo nyt tutkailemaan vaatevarastoani läpi..jos nyt oon menossa..Sit ehdin vielä loppumetreilläkin vaihtamaan pari kertaa kuitenkin :ashamed:
 

Yhteistyössä