Menkkojen siirtäminen ja vauvakuume

Elikkäs miten onnistuu menkkojen siirtäminen kun yrittää vauvaa? Tiedän että siirtopillereitä ei ilmeisesti saa ottaa eikä edes määrätä jos vauvaa yrittää,koska ei tietoa vaikutuksesta mahdolliseen vauvaan...mutta pakko olis jotenkin saada siirrettyä muuten menee kesälomareissu pilalle :( Ollaan lähdössä neljänpäivän mittaisellle matkalle just silloin kun mulla alkaa menkat ja olen silloin ihan sänkypotilas,kivut on ihan älyttömät eikä niihin auta mikään,kaikkia on kokeiltu. Kerran olen siirtänyt itse e-pillereillä vaikka en niitä silloin just syönytkään,otin muutamana päivänä pillerin paria päivää ennen menkkojen alkua ja siirtyivät joitakin päiviä,onko tämä ainoa mahdollisuus? Jos tekee testin paria päivää ennen menkkojen alkua ja jos nega niin ottaa nuo pillerit sit? hitto,just mun tuuria kun kerran vuodessa pääsee reissuun...Menkat ei siis muuten haittaa,mutta ne kivut :headwall: :'(

itse oon tehnyt just silleen et e-pillereillä siirtänyt, mut nyk. oon päättänyt niihin en enää ikään koske! en varmaks sano mut uskon niistä johtuneen et ovista sai näinkin kauan odottaa eli yli puolvuotta (okei, vähän off topic... :ashamed: ) mut kysyppäs lääkäriltä jos kirjottais sulle reseptin somadril compia tai clotamia, mulla on niitä jännityspäänsäärkyyn ja yleensä tosi tuskaa menkat niin oon niihin käyttänyt.

Niin ei kai tuosta mitään haittaa ainakaan hirveästi ole jos pillereillä siirtää,muistaakseni vähän meni sekaisin viimeksi kierto mut tasottui sit nopeaa. mitenkä jos mulla kierto 28 päivää niin milloin otan ekan pillerin ja montako päivää niitä syön jos 4 päivää haluan siirtää?? onpä hankalia kysymyksiä... :ashamed:

Pelottaa vaan että tyrmäävät mun ajatuksen menkkojen siirtämisestä kun yrittää vauvaa...onko hirveästi haittaa jos onkin raskaana ja syönyt sinä aikana muutaman e-pillerin? kokemuksia? :attn: Sen tiedän että siirtopillereitä eivät mulle anna...Täytyy tässä soittaa lääkäriin jos ei muuten selviä.

Yhteistyössä