Menkkoja ennen/menkkojen alkaessa ripulia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs harmailee..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs harmailee..

Vieras
Mulla on siis melkein aina ripuli kun menkat alkaa, siis ripuli tulee samaan aikaan.. Ei mikään paha vesiripuli, mutta löysä kuitenkin. Onko ihan normalia vai oire jostain vakavemmasta?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ootteko te nyt ihan tosissanne? Ainakin tuo nimimerkki "JOO" kuulostaa tai näytää lähinnä vitsiltä.. Johtunee capslockin ylikäytöstä..

Vitsi tai ei tuo JOO,mutta mulla vatsa kuralla ennen menkkoja pari päivää.

mulla kans vetää maha kärrynpyörää ja voltteja päivää-kahta ennen menkkoja.

just kun olin äskenki koiran kanssa kävelyllä, piti kesken lenkin kääntyä takas ja suunnilleen juosta kotiin. sitten vaan pöntölle istumaan.
niin ärsyttävää, kun ei voi tehdä tänään mitään. ei voi lähteä pitkälle lenkille, vaikka paistaa aurinko ja on ihana keli. voi taas iskeä myrsky mahaan kesken kaiken..

googletin just äsken hakusanamma ripuli ja menkat kun rupes mahassa kiertää :D enää ei huoleta koska en oo ainoa! :D kiitos keskustelusta, taidan mennä vasta aamulla kakkalle, koska en ole edes kotona nyt yötä :D ei kehtaa mennä toisten vessaa saastuttaa XD

joo, muutama päivä ennen menkkoja menee maha ripulille ja menkkojen alussa samoin pari ekaa päivää mennään löysällä. kerran olin koiraa taluttamassa PITKÄLLÄ lenkillä, ja oltiin vielä aika kaukana kotoa ja alkoi kiertää mahassa. ei helpottanut millään enkä olisi saanut mitään kyytiä tms.. 3km kylän keskustan läpi sitten menin ja hyvä ettei suoli pettänyt, en ehtiny kotona muuta ku vessaan suikaista ja housut alas ja pöntölle!!