kertokaahan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joko?

Vieras
aina ennen menkkoja mulla on n. viikon tissgt kipeät, kipu loppuua aina menkkojen alkaessa. nyt kuitenkin huomasin että se kipu puuttuu kokonaan ja menkkojen pitäisi alkaa huomenna. maha on myös ihan sekaisin ollut pari päivää ja saman ajan on ollut kuvotusta.

voisiko tämä olla raskaudesta johtuvaa?

No mulla oli juuri noin kun tulin raskaaksi. Normaalisti oli aina ennen menkkoja tissit kipeenä, mut tärppikierrolla ei ollutkaan.

Ja sit toisessa raskaudessa joka tosin ku, niin tissit oli kahta kauheammin kipeät.

siis joo tiedän kyllä että voi olla tai ei. tässä on 2vuotta yritystä takana että en ihan yhen nipistyksen perusteella oo synnytys valmennukseen menossa. jotenkin vaan haluan kokemuksia ennen ku testaan, en tiedä miksi.
olisimme niin ikionnellisia jos tällä kertaa kaksi viivaa tulisi :)

mikä helvetti teitä päivää ennen menkkoja aloittajia vaivaa, odottakaa nyt se vitun yks päivä edes! mulla ainakin olotilat on aina vähän erillaiset ennen menkkoja, joskus ei varoita olleskaa ,ei turvota/satu tai mitään, joskus taas toistenpäin.jumaliste odota nyt vittu se päivä tai vaikka kaks ja jos ei menkkoja tän viikon loppuvaiheilla näy ni tee se hemmetin testi

noh olen tässä 2 vuoden aikana oppinut oman kierron kulkuni. ajattelin huomenna testata, mutta halusin kuulla muitten kokemuksia, että tiedän onko mitään toiveita...