Onko kellään ekana raskasuoireena ollut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oisko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oisko?

Vieras
maha-ja selkälihasten kipu?

Mulla nyt parin päivän ollu ylävatsan lihaset tosi kipeät tai sellaiset kuin oisit hupsuna vatsoja treenannut. Ja en kyl ole tehnyt mitään. Menkkojen pitäisi alkaa n viikon päästä.

Mulla oli nimenomaan ekat oireet selkä- ja vatsakivut ja olin niiden takia saikulla. Luulin aluks että johtui liian rankasta treenistä. Labrakokeissa oli leukosyytit koholla ja googlaamalla löytyi että voi johtua raskaudesta. Aloin laskeskella että menkat 2,5 viikkoa myöhässä, en edes muistanut ja tajnnyt. Ostin testin ja oli positiivinen. En olis edes uskonut 3 vuoden lapsettomuuden jälkeen.
Ne oli siis kohdun kasvukipuja. Sitten vasta 1-2 viikkoa myöhemmin alkoi pahoinvointi ym.

[QUOTE="huh huh";23339673]Melkoinen kromosomilapsi, jos kohtu kasvaa jo viikko oviksen jälkeen niin hurjasti, että sattuu sekä vatsa- että selkäpuolelle...[/QUOTE]

No eipä tällä meidän lapsella ultrassa mitään krosomonipoikkeavuuksia löytynyt ja kyllä ihan 2 lääkäriä ja 1 sairaanhoitaja vahvisti että oli kohdun kasvukipuja. Ja meillä hedelmöittyminen oli tapahtunut vasta kun menkkojen olis pitänyt alkaa, eli sillon oli oikeesti vasta rv 3+.

Voi nyt jumalauta näitä "raskausoireiden" kyselijöitä.......

Mä huomasin olevani raskaana siitä, että samantein, kun oli vakoon kylvetty, alkoi nenää kutittamaan ja selkää kylmäsi.

[QUOTE="huh huh";23339673]Melkoinen kromosomilapsi, jos kohtu kasvaa jo viikko oviksen jälkeen niin hurjasti, että sattuu sekä vatsa- että selkäpuolelle...[/QUOTE]

No miun kierto on kyl tosi epäsäännöllinen ja oletan sen nytkin olevan samat 35 päivää... Tietty mahdollista on et oiskin lyhempi jolloin menkkojen olisi pitänyt jo alkaa tai alkais muutaman pvä:n sisällä :)
Kiitos vastanneille.
Ei nää siis maha ja selkäkipuja ole vaan semmoinen tunne kuin olisin tehnyt hurjasti lihasjumppaa eli lihaksissa tuntuu...

Yhteistyössä