Menkkamaiset alavatsa- ja selkäkrampit,kertokaa viisaammat:)

Olen raskausviikolla 6 (tarkasti laskettuna jotain 5+6) ja minulla on ollut ihan alusta asti tosi pahoja kramppeja alavatsassa ja alaselässä,sellaisia menkkamaisia..Välillä niin kovia, että olen joutunut lähtemään töistäkin. Krampit menevät ohi noin puolessa tunnissa. Olen lukenut vanhoja viestiketjuja ja tällainen toki voi kuulua ihan asiaankin..Mutta haluaisin vielä kokemuksia tämmöisestä lisää, menivätkö ohi,syntyikö terve lapsi vai menikö kesken? Mitään vuotoa minulla ei ole ollut..

Kiitokset etukäteen vastauksista:)

Terkuin Moona
 
Kuuluvat asiaan,ekat viikot,jopa yli kymmenen viikon voi tuntua "että menkat alkaa just" ja jopa vuotoa voi tulla siihen aikaan...:)...munasarjat, kohtu ja koko kroppa tottuu muutokseen..:) särkylääkettä,panadolia voit ottaa ihan turvallisesti kipuihin ja lepäät jos siltä tuntuu..:)
 
Välillä muistan ite ainakin, et alkuraskaudessa juili ikävästikin, mut se meni kyllä ohitse nopeasti. :) nyt niitä menkkajomotuksen tunteita on taas, että kannattaa varautua niihin loppupuolellakin. :) onnea kovasti plussasta ja tarrasukkia matkaan <3

MrsR ja EePee 35+2
 

Yhteistyössä