Menkkamainen jomotus rv 37

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja soila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

soila

Vieras
Voiko olla supistuksia? Jomotus enemminkin jatkuvaa, ei aaltomaista, tuntuvat alaselässä ja -vatsassa sekä reisissä. Tulleet jo useampana päivänä. Vai voiko vauvan laskeutuminen aiheuttaa ( ei siis tietääkseni vielä lähtökuopissaan...:))?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Supisteluita, joillakin voi tuota kestää päivätolkulla ennenkuin alkaa tapahtumaan.

Ei siis välttämättä ennakoi mitään? Voiko jatkua viikkojakin, la:han kun vielä aikaa?

No ei ne niitä ainakaan lopeta tuossa vaiheessa, voithan käydä näytillä että kattovat onko mitään lähtenyt tapahtumaan.

Täälä myös samanlaista ollu jo monena päivänä. Välillä niinkin voimakkaita että itku pääsee ja ne menee ohi. Mutta toi menkkamainen jomotus on kestäny jo päiviä ja rv 37+2 menossa. Eilen kävin neuvolassa ja kokeili mahan päältä toi neuvola täti ja sano että ei tunne päätä eenää, eikä saa siitä kiinni. Eli on asettunu lähtöasemiin meijän pienokainen.

Mulle sanottiin että kannattaa käydä vaikka lämpimässä suihkussa jos kovasti jomottelee, pitäis jonkin verran helpottaa. Itelläni helpottanu kun oon kuumassa suihkussa käyny, mut hetken päästä uudestaan alkaa taas hirmu jomottelu.

Kyllähän se paikkoja pehmittelee todennäköisesti. Esikoista odottaessa oli juuri kuvaamasi kaltainen olo ja olin kolmantena jomottelupäivänä itkin miehelle, etten jaksa kyllä kolmea viikkoa sellaista oloa. No, vauva syntyi seuraavaksi aamuksi. :heart: Olisikohan ollut kolmisen päivää menkkamaista jomotusta niin kipeinä, etten pariin yöhän saanut untakaan kun sattui..

Ja esikoinen syntyi juuri 37+2

Kiitos vastanneille!
Mulla jomotus on siedettävää, enkä ole asiasta huolestunut. Malttamattomana vain esikoista maailmaan odotellaan. Neuvola huomenna, joten sitten taas viisaampi.

Yhteistyössä