menkka vuoto pelkkää hyytymää ja kovat kivut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja werdi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

werdi

Vieras
mulla siis alkoi menkat pari päivää myöhässä ja yleensä vuoto on melko runsasta ja edelliset menkatkin oli normaalit.nyt nämä taas alkoi kovalla selkäkivulla mikä ei ole normaalia mulle.ja pieniä nuppineulan ja sormenpäänkokoisia hyytymiä tulee..en ole tarvinnut kuin kaksi sidettä ja normaalisti olisi jo mennyt puoli paketillista ainakin.
Olin jo tuossa ihan varma että raskaana olen kun menkkoja ei kuulunu ja hiukan yllätyin kun alkoivat.
testata en voi menkkojen takia tai niin olen ymmärtänyt.pitää nyt odottaa että tää loppuu ja sais kyllä loppua pian nää kivut on jotain aika kamalaa.tämä ei oo normaalia menkkajomotusta vaan sellaista ummetuksen ja jomotuksen ja äkkinäisen vihlaisun tapasta.

mut olsii kiva jos joku osaisi vähä kertoa jos on samaa kokenut.

en oel ottanut särkylääkettä kun tää kipu on sellaista että tulee silloin tällöin..ja luulen että juuri silloin tulee tuo kipu kun hyytymiä tulee siteeseen..ja tää vuodon määrä on tosiaan on tähän mennessä ollut ehkä ruokalusikallinen tai kaksi.
täytyy käydä se testi ja miettiä sen jälkeen..jotenkin luulin et menkkijen aikaa ei anna oikeaa tulosta

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
mulla oli samankuuloiset ns. haamu menkat lokakuussa ja raskaustesti näytti plussaa. nyt 8.viikko menossa..

joo mulla oli niin vahva tunne että olen raskaana..kaikki normaalit menkka oireet puuttuu ja tilalle on tullut tää kylkikipu ja nyt nää tosi niukat menkat hyytymillä.
pakko se testi on käydä..onhan se nyt varma että voi testata menkkojen aikaan.vai hätäilenkö? mikä testi olisi hyvä

Jos olet raskaana niin ei ne menkat siihen testiin vaikuta. Tai sitten sulla oli niin ns. kemiallinen raskaus mikä meni kesken ennenkuin ehti kunnolla alkaakaan. Koska noi kivut ei kyllä tiedä hyvää. Pieni vuoto on ihan "normaalia" ja usein vaaratonta. Jos kivut jatkuu niin kannattaa mennä lekuriin, siis jos sulla ei normaalisti ole noin kovia menkkakipuja. Mun mielestä hyvä testi on Clearblue, mulla näytti raskauden jo 2 päivää ennen testipäivää ja vahvana.

kaveri tuo testin minulle huomenna tai ylihuomenna..itse en pääse hakemaan
tänää tuli todella huono olo autossa.meinasin oksentaa ja ruoka ei ole maistunut koko päivänä.Muistin että eilen kun katsoin telkkaria alavatsassa kupli..ihan sellaista kunnon kuplistaa ja mietin siinä että mitähän tämä on.Se meni kuitenkin nopeesti ohi.
vuoto loppui tässä illalla..nyt ei ole tullut mitään ja kivut on poissa.menkat siis näyttäis kestäneen vuorokauden ja normaalisti viikon ja runsaasti.
ei voi sanoo ku et kyllä on naisen elämä joskus vaikeaa :)

Yhteistyössä