W
werdi
Vieras
mulla siis alkoi menkat pari päivää myöhässä ja yleensä vuoto on melko runsasta ja edelliset menkatkin oli normaalit.nyt nämä taas alkoi kovalla selkäkivulla mikä ei ole normaalia mulle.ja pieniä nuppineulan ja sormenpäänkokoisia hyytymiä tulee..en ole tarvinnut kuin kaksi sidettä ja normaalisti olisi jo mennyt puoli paketillista ainakin.
Olin jo tuossa ihan varma että raskaana olen kun menkkoja ei kuulunu ja hiukan yllätyin kun alkoivat.
testata en voi menkkojen takia tai niin olen ymmärtänyt.pitää nyt odottaa että tää loppuu ja sais kyllä loppua pian nää kivut on jotain aika kamalaa.tämä ei oo normaalia menkkajomotusta vaan sellaista ummetuksen ja jomotuksen ja äkkinäisen vihlaisun tapasta.
mut olsii kiva jos joku osaisi vähä kertoa jos on samaa kokenut.
Olin jo tuossa ihan varma että raskaana olen kun menkkoja ei kuulunu ja hiukan yllätyin kun alkoivat.
testata en voi menkkojen takia tai niin olen ymmärtänyt.pitää nyt odottaa että tää loppuu ja sais kyllä loppua pian nää kivut on jotain aika kamalaa.tämä ei oo normaalia menkkajomotusta vaan sellaista ummetuksen ja jomotuksen ja äkkinäisen vihlaisun tapasta.
mut olsii kiva jos joku osaisi vähä kertoa jos on samaa kokenut.