Miten teillä on alkanut menkat synnytyksen jälkeen...vastatkaahan!
hermione harmaana 30.10.2004 #4 Mulla alkoi menkat vasta viime viikolla ja poika on jo 11kk. Imetän edelleen, mutta täysimetys jäi pojan ollessa 6kk. =)
Mulla alkoi menkat vasta viime viikolla ja poika on jo 11kk. Imetän edelleen, mutta täysimetys jäi pojan ollessa 6kk. =)
emuliinu 30.10.2004 #5 Mulla on aian alkanu ne vasta kuukauden päästä siitä,kun oon lopettanu imetyksen...Viimeksi 9kk:n päästä synnytyksestä..Saas nähdä miten nyt käy...
Mulla on aian alkanu ne vasta kuukauden päästä siitä,kun oon lopettanu imetyksen...Viimeksi 9kk:n päästä synnytyksestä..Saas nähdä miten nyt käy...
Hennuska04 31.10.2004 #9 Mullakin alkoi vajaa kax kuukautta synnytyksestä, vaikka neiti oli täysimetyksessä :/ Olisin voinut kyllä odotella niitä pidempäänkin!
Mullakin alkoi vajaa kax kuukautta synnytyksestä, vaikka neiti oli täysimetyksessä :/ Olisin voinut kyllä odotella niitä pidempäänkin!
pikkukukka 01.11.2004 #12 \ Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 22:16 Heipa79 kirjoitti: Mulla alkoi jälkivuodon jälkeen heti menkat eli n. kk synnytyksestä. Click to expand... sama juttu mulla. Täysimetys yhä päällä (tyty kohta 4kk) ja menkat säännöllisesti kuukauden välein.
\ Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 22:16 Heipa79 kirjoitti: Mulla alkoi jälkivuodon jälkeen heti menkat eli n. kk synnytyksestä. Click to expand... sama juttu mulla. Täysimetys yhä päällä (tyty kohta 4kk) ja menkat säännöllisesti kuukauden välein.