menkat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

????

Vieras
Mulla on nyt synnytyksestä aikaa 1v4kk.
Ennen raskautta menkat oli tosi runsaat ja kivuliaat. kesti aina melkein viikon. Nyt raskauden jälkeen, ne on tosi niukat ja kestää max 4pv.
Kysyin gyneltä asiasta kesällä ja se sanoi että hormoonitoiminta ei olisi normalisoitunut vielä kunnolla ja tämä johtuisi siitä. Mua vaan alkaa ihmetyttämään tää, kun oon kuullu et synnytyksen jälkeen menkat olisi vielä runsaammat kuin ennen.

Ei siinä mitään, onhan tää kivempi näin, mutta voiks tää olla ihan normaalia ja jos se jostain hormoonijutuista on kiinni niin ajattelin vaan että osaako kukaan viisaampi sanoa, koska se pitäisi olla normalisoitunut.
Onko kellään vastaaavia kokemuksia ? :/

Minulla kävi samoin. Ennen ensimmäistäni menkat oli todella kivuliaat ja mielettömän runsaat. Synnytyksen jälkeen lyhenivät 4-5 päivän mittaisiksi (ennen kesti 6-7 päivää) ja vuodoltaan sen verran niukat, että siteellä pärjäsi hyvin. Kivut pienennivät myös. Joten nauti tilanteesta=) Minulla se jäi pysyväksi muutokseksi, eikä heilahtanut suuntaan ei toiseen useammankaan synnytyksen jälkeen. Nyt vuotoja ei ollenkaan Cerazette:n ansioista.

Mulla myös ennen raskautta oli ei kivuliaat, mutta todella runsaat menkat. Yösiteenä suunnilleen lasten vaippa.
Synnytyksen jälkeen kun menkat alkoi tuntui kuin vuotoa ei olisi juuri ollutkaan ja yösiteeksi riitti tavallinen side. Yleensä runsasta vuotoa oli 4pvä ja niukkaa 2pvä. Nyt oli 3pvä ja sitten muutama tippa 2pvä

Saas nähä miten käy tämän toisen raskauden jälkeen.

Yhteistyössä