menkat : x /IMETYS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piku81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piku81

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
1 655
0
36
Vauva kohta 7kk ja menkat alkoi :/ saapas nähdä miten se nyt tähän imetykseen vaikuttaa.. Miten onko muilla vaikuttanut mitenkään kuukautiset imetykseen? Vähän ihmeissäni oli kun esikoisen syntymän jälkeen menkat alkoi vasta n 2kk sen jälkeen kun vauveli hylkäsi rinnan..
Onkohan tää nyt siittä kun vauva ottaa maitoa yöllä vasta 4.30-7 tai siis ennen sitä tyytyy tuttiin...

Mulla ei ainakaan yösyönnin loppuminen ole vaikuttanut siihen että menkat ois alkanu.
Mulla tosin synnytyksestä nyt 4kk, mutta vauva ei enään omasta tahdostaan yösyö, muuten vielä toistaiseksi täysimetyksellä..
Muuhun en sitten osaakkaan sanoa.

muoks, niin ja vauva ei pariin kuukauteen ole yösyönyt, joten jos se olisi menkkojen tuloon vaikuttanut, niin kai ne olisi jo tulleet.

Siis niin mulla oli kyllä tunne tässä sanotaanko viikko sitten että maito oli yöllä todella tiukassa muutamana yönä, ja siis kesti poikkeuksellisen kauan ennen kuin alkoi herumaan(ja siis tänään rupes tuhruttaan )... Ja sitä hiukan silloin ihmettelinkin ja mietin et olenkohan syönyt/juonut liian vähän...Sen olen nimittäin ainakin todennut vaikuttavan maidon määrään ainakin..

Minulla on alkanut kuukautiset hyvin nopeasti. Esikoisen aikaan ehti jälkivuodon aikaan olla parin viikon tauko vuodossa, kun menkat alkoi. Kahdella muulla kerralla ovatkin sitten alkaneet heti jälkivuodon loputtua. Muuta eroa en huomannut kuin sen, että menkka-aikaan vauvani vähän vieroksuivat rintaa. Ja kun keskimmäinen oli 10kk, mulla oli supermenkat kieltäytyi tytär päättäväisesti rinnasta kokonaan.

Yhteistyössä