Imetys ja alkoi kuukautiset - kokemuksia!

"juup"
Tuo voi olla vielä jälkivuodon jämiä. Mulla tuli esikoiselta noin. Jälkivuoto loppui ja sen jälkeen 2-3vko tuli ikään kuin menkat. seuraavat oli onneksi vasta 9kk päästä.
 
xcv
Meillä mentiin osittaisella imetyksellä ja menkat alkoivat 4,5 kk synnytyksestä. Tämän jälkeen vauva hylkäsi tissin kokonaan. Ei kertakaikkiaan suostunut syömään rinnasta. Jatkoin lypsämistä siihen saakka, kun hän oli 8 kk.
 
[QUOTE="juup";22611648]Tuo voi olla vielä jälkivuodon jämiä. Mulla tuli esikoiselta noin. Jälkivuoto loppui ja sen jälkeen 2-3vko tuli ikään kuin menkat. seuraavat oli onneksi vasta 9kk päästä.[/QUOTE]

Imetitkö, vaikuttiko siihen?
 
"vieras"
[QUOTE="juup";22611648]Tuo voi olla vielä jälkivuodon jämiä. Mulla tuli esikoiselta noin. Jälkivuoto loppui ja sen jälkeen 2-3vko tuli ikään kuin menkat. seuraavat oli onneksi vasta 9kk päästä.[/QUOTE]

Mulla kävi myös näin. Mutta jos et ole täysin varma onko menkat vai jälivuodon jämiä niin kannattaa huolehtia ehkäisystä jollet halua toista vauvaa pikapikaa ;)
 
"vieras"
Meillä molemmat lapset lopettivat imemisen heti kun mulla alkoi kuukautiset. Täysi tissilakko. Kuukautiset alkoi toisesta 7 kk ja toisesta 6 kk päästä synnytyksestä.
 

Yhteistyössä